جلال ملکی:

مصدومیت 7 نفر در حادثه تصادف بزرگراه رستگاری

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از مصدومیت 7 نفر در یک حادثه تصادف خبر داد.

مصدومیت 7 نفر در حادثه تصادف بزرگراه رستگاری
کد خبر: 496907
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۹ ۰۹:۱۰:۱۷

اعتمادآنلاین| جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران، درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت 06:13 صبح امروز یک مورد حادثه تصادف در بزرگراه رستگاری به سمت شرق، نرسیده به محله مشیریه به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده می‌شود.

به گزارش ایلنا، وی با بیان اینکه دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: در محل حادثه مشاهده می‌شود که یک دستگاه خودروی سواری پراید با 7 نفر سرنشین شامل 2 آقا و 2 خانم که هر کدام حدود 35 سال سن داشتند و همچنین 3 کودک، به دلیل نامشخصی به هنگام حرکت از مسیر اصلی خود خارج شده و بعد از برخورد با نیوجرسی‌های حاشیه بزرگراه در محل متوقف می‌شود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: قسمت جلوی پراید آسیب جدی دیده بود و موتور به داخل اتاق خودرو کشیده شده بود. پیش از رسیدن آتش‌نشانان 6 نفر از این افراد خارج شده بودند و یک خانم در قسمت شاگرد محبوس شده بود.

ملکی با بیان اینکه خودرو دچار نشت بنزین نیز شده بود، تصریح کرد: آتش‌نشانان همزمان با ایمن‌سازی عملیات رهاسازی را نیز به سرعت آغاز کردند. توانستند این فرد را خارج کنند. هر 7 نفر در این حادثه دچار سانحه شده بودند.

وی ادامه داد: محل ایمن‌سازی شده و برای بررسی علت حادثه تحویل عوامل پلیس راهور شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها