کد خبر: 496997
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۹ ۱۱:۳۰:۳۳
| |

پیام سرلشکر باقری در پی مشارکت باشکوه مردم در انتخابات ۱۴۰۰؛

ایران همواره جبهه معاندین نظام را مبهوت کرده است

رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ملت تاریخ‌ساز ایران نشان داده است در بزنگاه های خطیر و حساس تاریخی، همواره با میدان‌داری سرنوشت‌ساز، اردوگاه خصم و جبهه معاندین نظام را مات و مبهوت اقدام و عمل خود نموده است.

ایران همواره جبهه معاندین نظام را مبهوت کرده است
کد خبر: 496997
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۹ ۱۱:۳۰:۳۳

اعتمادآنلاین| رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی یادآور شد که ملت ایران در بزنگاه های خطیر و حساس تاریخی، همواره با میدان‌داری سرنوشت ساز، اردوگاه خصم و جبهه معاندین نظام را مات و مبهوت اقدام و عمل خود نموده است .

به گزارش ایسنا، متن پیام سرلشکر باقری در پی مشارکت باشکوه مردم در انتخابات 28 خرداد ماه به این شرح است: خدای بزرگ را خاضعانه شاکریم که با هدایت دل های مردم ، حضور مقتدرانه ، هوشمندانه و خیره‌کننده ملت عظیم‌الشأن ایران پای صندوق های رای در انتخابات 28 خردادماه را ضامن خلق "حماسه 1400" قرار داد و برگ زرین و پر افتخار دیگری به تاریخ سراسر افتخار انقلاب و میهن اسلامی افزوده شد.

ملت تاریخ‌ساز ایران نشان داده است در بزنگاه های خطیر و حساس تاریخی ، همواره با میدان‌داری سرنوشت‌ساز ، اردوگاه خصم و جبهه معاندین نظام را مات و مبهوت اقدام و عمل خود نموده است .

بی‌شک 28 خردادماه روز ملت و نمایش درخشش هوشمندی و هوشیاری یکایک ایرانیان زمان شناس بود که درک درست و عمیق سیاسی و لبیک مومنانه خود به امام و مقتدای خویش ، رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) را با شور ، شعور و شکوه والا به رخ جهانیان کشیدند.

بر شما ملت غیور درود می‌فرستیم و با تبریک و تحسین پیروزی و مشارکت سرنوشت‌ساز شما در این حماسه عظیم و ماندگار تاریخی؛ اطمینان داریم عمل صالح دیروز و بامداد امروزتان، فصل نوینی در روند حرکت تکاملی و آرمانی انقلاب و پیشرفت کشور به سمت قله‌های رفیع جدید گشود و پشتوانه قدرتمندی در اختیار منتخب ملت و دولت آینده قرار داد، تا در عرصه حل مشکلات و تنگناهای موجود در صحنه زندگی مردم و پیشبرد اهداف و سیاست‌های کلان نظام و صیانت و تضمین منافع ملی در آوردگاه های حساس بین المللی و دفاع از حرم جمهوری اسلامی ایران ، مجاهدانه و قاطعانه اقدام نمایند.

در این لحظات شوق انگیز و غرورآفرین، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعلام می دارند:


به توفیق الهی، در این مسیر مبارک و به اقتضای مأموریت‌ها و وظایف قانونی خود ، به مانند گذشته در قامت حامی و پشتیبان صدیق و مصمم قوه مجریه ، از هیچ گونه تلاشی و همکاری دریغ نخواهند ورزید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها