کد خبر: 497082
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۹ ۱۳:۵۸:۵۲
| |

سیدحسین نقوی‌حسینی، فعال سیاسی اصولگرا:

انتخابات مانور قدرت ملی کشور ما محسوب می‌شود / مشارکت مردم در انتخابات خنثی‌کننده همه توطئه‌هاست

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: انتخابات مانور قدرت ملی کشور ما محسوب می‌شود و همیشه موجب سربلندی، عزت و شور  ملت ما بوده و هست. به عنوان یکی از مردم ایران می گویم که نشان دادیم که ملت ما بیدار و هوشیار است و بر اساس دموکراسی عمل می‌کند.  

انتخابات مانور قدرت ملی کشور ما محسوب می‌شود / مشارکت مردم در انتخابات خنثی‌کننده همه توطئه‌هاست
کد خبر: 497082
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۹ ۱۳:۵۸:۵۲

اعتمادآنلاین| یک فعال سیاسی اصولگرا به بیان توضیحاتی درباره مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری پرداخت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سید حسین نقوی حسینی فعال سیاسی اصولگرا درباره اهمیت مشارکت مردم در انتخابات گفت: انتخابات مانور قدرت ملی کشور ما محسوب می‌شود و همیشه موجب سربلندی، عزت و شور ملت ما بوده و هست.

این فعال اصولگرا در ادامه بیان کرد: از همه سلیقه‌ها، نامزد در انتخابات امسال وجود داشت و هر کسی به هر سلیقه‌ای که علاقمند بود رای داد. رای دادن مردم باعث قدرت کشور ما می‌شود و رئیس جمهوری که با پشتیبانی آرای بالا در محافل بین المللی حضور پیدا کند با اقتدار صحبت می‌کند.

نقوی حسینی ادامه داد: به عنوان یکی از مردم ایران می گویم که نشان دادیم که ملت ما بیدار و هوشیار است و بر اساس دموکراسی عمل می‌کند.

این فعال سیاسی اصولگرا افزود: مردم سرنوشت خودشان را با این انتخابات تعیین کردند. وقتی حضور مردم پای صندوق‌ها با شکوه و پر شور است چند پیام برای صحنه بین المللی دارد. با این حضور به مجامع بین المللی اعلام می‌کنیم که ملتی متمدن و آشنا با دموکراسی و صندوق رای هستیم. ما مثل سایر ملت‌های که اصلا نمی‌دانند صندوق رای چیست و در همین منطقه خاورمیانه هستند، خیلی متفاوت هستیم.

نقوی حسینی در ادامه بیان کرد: کشور ما تمدن دو هزار ساله دارد و حضور مردم و مشارکت حداکثری به محافل بین المللی این پیام را می‌دهد که ملت ایران پای آرمان‌های خود ایستاده و برای حفظ آرمان‌های خود هر کاری بتوانند انجام می‌دهند.

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به اینکه همیشه حضور و مشارکت مردم خنثی کننده همه توطئه‌هاست ادامه داد: این حضور خنثی کننده اقدامات دشمنانی است که اقداماتی برای رای ندادن مردم انجام داده اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها