کد خبر: 497118
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۹ ۱۴:۵۷:۰۱
| |

رایزنی ظریف و همتای کویتی درباره تحولات یمن، عراق و سوریه

وزرای خارجه ایران و کویت در آنتالیا دیدار و درباره تحولات دوجانبه و مسائل منطقه از جمله اوضاع یمن، عراق، سوریه و لیبی به گفت‌وگو پرداختند.

رایزنی ظریف و همتای کویتی درباره تحولات یمن، عراق و سوریه
کد خبر: 497118
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۹ ۱۴:۵۷:۰۱

اعتمادآنلاین| محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و «شیخ احمد ناصر الصباح» همتای کویتی که برای شرکت در نشست مجمع دیپلماسی آنتالیا در شهر آنتالیای ترکیه حضور دارند، امروز در حاشیه این نشست دیدار و به گفت‌وگو نشستند.

به گزارش فارس، در این دیدار دو طرف درباره موضوعات دوجانبه و منطقه‌ای بحث و تبادل نظر کردند. بررسی آخرین وضعیت یمن، عراق، سوریه و لیبی از دیگر موضوعات مورد گفت‌وگوی دو وزیر خارجه بود.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نهم اردیبهشت ماه در سفر به کویت، با «شیخ احمد ناصر الصباح» وزیر امور خارجه دولت کویت دیدار و گفت‌وگو کرد. ظریف در این دیدار با مرور بر روابط دوجانبه در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و تجاری خواست کشورمان برای توسعه روابط در ابعاد مختلف را به آگاهی همتای کویتی خود رساند.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه برای شرکت در نشست مجمع دیپلماسی آنتالیا روز پنجشنبه وارد این شهر ترکیه شد. وی طی دو روز اخیر با برخی مقامات حاضر از جمله وزرای خارجه عراق، ونزوئلا، افغانستان، کرواسی، عبدالله عبدالله رئیس شورای عالی مصالحه افغانستان، تاجیکستان و جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دیدار و گفت‌وگو کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها