کد خبر: 497139
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۹ ۱۶:۰۹:۵۷
| |

پیام تبریک رئیس‌جمهور عراق به رئیسی / برهم صالح: قویا درباره اشتیاق شما در تحول‌بخشی به روابط دو ملت اطمینان داریم

رئیس جمهور عراق گفت: ما قویا درباره اشتیاق و از خود گذشتگی شما در تحول بخشی به روابط و تقویت آن با منافع مشترک دو ملتمان و آنچه در آن خیر منطقه باشد، اطمینان داریم. منطقه به برقراری امنیت و احترام به حاکمیت به شدت به خرد و استفاده از زبان گفتگو احتیاج دارد.

پیام تبریک رئیس‌جمهور عراق به رئیسی / برهم صالح: قویا درباره اشتیاق شما در تحول‌بخشی به روابط دو ملت اطمینان داریم
کد خبر: 497139
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۹ ۱۶:۰۹:۵۷

اعتمادآنلاین| رئیس جمهور عراق با ارسال پیامی انتخاب سیدابراهیم رئیسی به ریاست جمهوری ایران را تبریک گفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس جمهور عراق پیروزی سید ابراهیم رئیسی را در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفت.

برهم صالح امروز شنبه ضمن تبریک پیروزی در انتخابات به سیدابراهیم رئیسی ، تاکید کرد بغداد به دنبال تقویت روابط با تهران است.

در متن پیام رئیس جمهور عراق آمده است: تهنیت‌ها و تبریک صادقانه خود را به مناسبت انتخاب شما به عنوان رییس‌جمهوری اسلامی ایران تقدیم می‌کنم. برای شما در این ماموریت سنگین در راه خدمت به ملت ایران عزیز آرزوی موفقیت و تحقق هر چه بیشتر پیشرفت، اعتلا و شکوفایی می‌کنم.

برهم صالح با تاکید بر نقش مهم جمهوری اسلامی ایران در ایستادگی در کنار عراقی‌ها در نبرد با تروریسم و افراط گرایی گفت: ایران یاریگر در مقابله با عواقبی است که امنیت و صلح منطقه ما را تهدید می‌کند؛ منطقه‌ای که جدال‌ها و بحران‌ها آن را در برگرفته است.

در این پیام تاکید شد: ما قویا درباره اشتیاق و از خود گذشتگی شما در تحول بخشی به روابط و تقویت آن با منافع مشترک دو ملتمان و آنچه در آن خیر منطقه باشد، اطمینان داریم. منطقه به برقراری امنیت و احترام به حاکمیت به شدت به خرد و استفاده از زبان گفتگو احتیاج دارد.

سیدابراهیم رئیسی امروز شنبه و طبق نتایجی که تا کنون اعلام شده، با کسب اکثریت آرا پیروز سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها