کد خبر: 497141
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۹ ۱۶:۲۰:۴۹
| |

سیدمحمود علوی، وزیر اطلاعات:

تقدیر وزیر اطلاعات بابت حضور پرشکوه مردم پای صندوق‌های رأی

وزیر اطلاعات گفت: اینجانب ضمن شکرگزاری به درگاه حضرت احدیّت برای این نعمت بزرگ، بابت حضور پرشکوه مردم عزیز کشورمان به پای صندوق‌های رأی و مأیوس نمودن دشمنان این سرزمین، قدردان و سپاسگزار آحاد ملّت شریف می‌باشم.

تقدیر وزیر اطلاعات بابت حضور پرشکوه مردم پای صندوق‌های رأی
کد خبر: 497141
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۹ ۱۶:۲۰:۴۹

اعتمادآنلاین| وزیر اطلاعات بابت حضور پرشکوه مردم عزیز کشورمان در پای صندوق‌های رأی و مأیوس نمودن دشمنان این سرزمین قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود علوی به این شرح است: بار دیگر مردم فهیم و انقلابی ایران اسلامی با حضور پرشور در پای صندوق‌های اخذ رأی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، شکوه و حماسه‌ی پر افتخار دیگری خلق کردند و عزم و اراده راسخ و خلل ناپذیر خویش را برای حضور و اثر گذاری در عرصه‌های مدیریت و ادامه مسیر رشد، پیشرفت، تعالی و توسعه همه جانبه کشور به نمایش گذاشتند.

اینجانب ضمن شکرگزاری به درگاه حضرت احدیّت برای این نعمت بزرگ، بابت حضور پرشکوه مردم عزیز کشورمان به پای صندوق‌های رأی و مأیوس نمودن دشمنان این سرزمین، قدردان و سپاسگزار آحاد ملّت شریف می‌باشم.


شما مردم عزیز، شایسته والاترین درودها و سپاس‌ها هستید و علی‌رغم تفرقه افکنی‌های رسانه‌ای بیگانه و مزدورانشان و وجود مشکلات موجود، با حضور پرنشاط خود در پای صندوق‌های رأی، ضمن لبیک به ندای مقام معظّم رهبری (مدّظلّه‌العالی) موجب شادی روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای عزیزمان به ویژه شهید سلیمانی عزیز شدید.


به امید آینده‌ای پر موفقیت همراه با آرامش و نشاط و امنیت برای تک تک آحاد ملت شریف ایران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها