محمدجواد حاج علی اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه:

امیدوارم زمینه‌ دولت جوان حزب‌اللهی را فراهم می‌کنید

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: رجاء واثق دارم در این شرایط خطیر و حساس، با همان نگاه و اقدام جهادی و با انتخاب یاران مجاهد و کارآمد و با نشاط، زمینه‌ی دولت جوان حزب‌اللهی را که نسخه علاج مشکلات کشور اسلامی است، فراهم خواهید کرد.

امیدوارم زمینه‌ دولت جوان حزب‌اللهی را فراهم می‌کنید
کد خبر: 497146
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۹ ۱۶:۴۶:۳۹

اعتمادآنلاین| رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور در پیامی به سید ابراهیم رئیسی انتخاب وی را تبریک گفت .

به گزارش ایسنا، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین علی اکبری به این شرح است :

جناب مستطاب آیت‌الله آقای سید ابراهیم رئیسی دامت افاضاته


سلام علیکم و رحمه الله


باتقدیم احترام و تهنیت ایام دهه نورانی کرامت و میلاد مسعود حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه السلام؛ انتخاب قاطع و شایسته جنابعالی در انتخابات پرشور 28 خرداد 1400را به‌عنوان رءیس جمهور منتخب ملت بزرگ ایران، ازسوی خود و اعضای شورای سیاستگذاری، نمایندگان معزز ولی فقیه در استان‌ها و ائمه مکرم جمعه سراسر کشور تبریک می‌گویم.


خاطره خوب مردم ما از مجاهدت عاشقانه‌تان به آستان قدس رضوی علیه السلام و خدمتگزاری صادقانه در دستگاه قضا با نگاه و رویکرد و اقدام تحول‌خواهانه، موجب اعتماد مردم شریف ایران اسلامی از همه اقشار و اقوام و مذاهب به جنابعالی گردید.


رجاء واثق دارم در این شرایط خطیر و حساس، با همان نگاه و اقدام جهادی و با انتخاب یاران مجاهد و کارآمد و با نشاط، زمینه‌ی دولت جوان حزب‌اللهی را که نسخه علاج مشکلات کشور اسلامی است، فراهم خواهید کرد.


توفیقات روزافزون و سلامتی شما، همراه با هدایت‌ها و دستگیری‌های امام رئوف و عنایات امام زمان علیهماالسلام و امداد شهدای عزیزمان را در تحقق آرمان‌های امام راحل عظیم‌الشان با زعامت رهبر حکیم انقلاب اسلامی از درگاه خداوند علیم و قدیر خواستارم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها