اصلاحات تابلو قرمز بازار پایه فرابورس لغو شد

فرابورس از لغو اصلاحات مربوط به تابلو قرمز بازار پایه و لزوم بازبینی نسبت به طبقه بندی شرکت های درج شده در این تابلو ظرف مدت 5 روز کاری از تاریخ ابلاغ مصوبه خبر داد.

اصلاحات تابلو قرمز بازار پایه فرابورس لغو شد
کد خبر: 497209
|
۱۴۰۰/۰۳/۳۰ ۰۸:۲۱:۴۴

اعتمادآنلاین| معاون نظارت بازار شرکت فرابورس اعلام کرد: بند 4 صورتجلسه 29 اردیبهشت هیات مدیره سازمان بورس با موضوع اصلاحات مربوط به مقررات اوراق بهادار درج شده در تابلو قرمز بازار پایه فرابورس به شرح زیر اعلام می شود:

مقرر شد بند 3 صورتجلسه 9 آذر سال 99 هیات مدیره سازمان بورس در خصوص اصلاحات مربوط به تابلو قرمز بازار پایه ملغی شود و در خصوص نمادهای معاملاتی که بر اساس مصوبه فوق در تابلو قرمز درج شده‌اند، کمیته درج موظف است ظرف مدت 5 روز کاری از تاریخ ابلاغ این مصوبه در صورت لزوم نسبت به بازبینی طبقه بندی شرکت های مذکور طبق مفاد ماده 21 دستورالعمل پذیرش، عرضه و نقل و انتقال اوراق بهادار در فرابورس اقدام کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، موادی از دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات اوراق بهادار در فرابورس و دستورالعمل پذیرش، عرضه و نقل و انتقال اوراق بهادار در فرابورس که مشمول تغییر خواهند شد به شرح پیوست این اطلاعیه قابل بهره برداری است. موادی از اصلاحات موضوع مصوبه 9 آذر سال 99 که در پیوست به آنها اشاره نشده همانند سابق لازم الاجرا است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها