شکل‌گیری الگوی صلیب مرگ در تکنیکال بیت کوین

شکل‌گیری الگوی صلیب مرگ در نمودارهای تحلیل ارزش بیت کوین ارزش بزرگترین ارز مجازی دنیا را که در حال حاضر تا 35697 دلار کاهش یافته، تا 20000 دلار پایین می‌آورد.

شکل‌گیری الگوی صلیب مرگ در تکنیکال بیت کوین
کد خبر: 497214
|
۱۴۰۰/۰۳/۳۰ ۰۸:۲۸:۲۳

اعتمادآنلاین| ‌ ارزش بیت کوین، بزرگترین ارز مجازی دنیا، در بحبوحه محدودیت‌های نظارتی جهانی و نگرانی‌های محیط زیستی به زیر سطح حساس 36 هزار دلار رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بیت کوین در روز شنبه 5 درصد کاهش قیمت داشت و تا 35697 دلار پایین آمد. ارزش بیت کوین نسبت به زمان اوج آن در ماه آوریل یعنی 65 هزار دلار تقریباً نصف شده است. تاجران پیش‌بینی می‌کنند بیت کوین قبل از سقوط تا 30 هزار دلار مدتی روی 32500 دلار توقف داشته باشد.

سقوط قیمت بیت کوین در شرایطی اتفاق افتاده که بازارهای سنتی تحت فشار جدیدی قرار گرفته‌اند. فدرال رزرو آمریکا خبر از احتمال افزایش زودتر از حد انتظار نرخ بهره داده است. تشدید نظارت بر ارزهای مجازی در چین هم روی قیمت تاثیر گذاشته است.

تحلیلگران با بررسی روند کاهش قیمت بیت کوین به این نتیجه رسیده‌اند که الگوی صلیب مرگ در حال شکل‌گیری است. این الگو زمانی تشکیل می‌شود که میانگین کوتاه مدت 50 روزه میانگین بلند مدت 200 روزه را رو به پایین قطع کند. این رویداد نشان می‌دهد احتمال یک سقوط قیمت وجود دارد. اگر این اتفاق بیفتد بیت کوین وارد محدوده بدبینانه بازار می‌شود، مانند آنچه در 2018 رخ داد.

صلیب‌های مرگ قبلی بیت کوین باعث سقوط قیمت 70 درصدی در 2018 و 47 درصدی در 2019 شدند. صلیب مرگ در 2020 بلافاصله پس از سقوط بازار به دنبال همه‌گیری ویروس کرونا اتفاق افتاد.

تحلیلگران عقیده دارند ارزش بیت کوین تا 20000 دلار پایین می آید. بازار ارزهای مجازی در حال حاضر با انبوهی از خبرهایی مواجه است که بر قیمت آن تاثیر می‌گذارند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها