کد خبر: 497233
|
۱۴۰۰/۰۳/۳۰ ۰۹:۰۶:۵۰
| |

شهردار تهران:

اوراق مشارکت تا پایان سال به نتیجه می‌رسد/ اختصاص3برابری بودجه‌های بزرگراهی برای توسعه حمل و نقل عمومی

پیروز حناچی گفت: اوراق مشارکت تا پایان سال به نتیجه می‌رسد و نتایج آن را مشاهده می‌کنیم.

اوراق مشارکت تا پایان سال به نتیجه می‌رسد/ اختصاص3برابری بودجه‌های بزرگراهی برای توسعه حمل و نقل عمومی
کد خبر: 497233
|
۱۴۰۰/۰۳/۳۰ ۰۹:۰۶:۵۰

اعتمادآنلاین| ‌ مدیریت شهری کلانشهری همچون تهران نیازمند اقدامات اساسی در حوزه‌های محیط‌زیستی، عمرانی، شهرسازی، سلامت و ... است.

به گزارش برنا، برای تحقق این مهم باید بتوان تصمیمات مناسب را در دستور کار قرار داد به شکل کارشناسی شده فعالیت کرد.

پیروز حناچی، شهردار تهران درباره اولویت‌های مدیریت شهری پایتخت به ما گفت: مدیریت شهری توسعه حمل و نقل عمومی که منجر به کنترل آلودگی، ترافیک می شود رامورد توجه قرار داده است و در دوران کنونی مدیریت شهری هم به این مقوله توجه شده است.

حناچی تامین خدمات متناسب با شهر تهران را یکی از اولویت‌های مدیریت شهری فعال دانست و تاکید کرد: در مدیریت شهری کنونی تلاش شده تا در مناطق کمبود خدمات، فضای سبز، فضای عمومی و فضای خدماتی تامین شود.

او افزود: مدیریت شهری باید خود را متناسب با برنامه‌ریزی‌های بالاستی تنظیم و فارغ از برنامه‌ریزی‌های بالادست اقدام نکند. این در حالی است که در مدیریت‌های شهری پیش‌بینی برنامه‌ریزی‌های بالاستی چندان مورد توجه مدیریت شهری تهران نبوده و در بسیاری از موارد ضوابط شورای عالی اصلا ابلاغ نمی‌شد.

به گفته شهردار تهران اصلی‌ترین برنامه تهران توسعه حمل و نقل عمومی است.

او با بیان اینکه اصلی‌ترین برنامه شهر تهران توسعه حمل و نقل عمومی است، افزود: این مقوله تحقق عدالت اجتماعی است.

همگی شهروندان در این اقدامات از یک میزان خدمات برخوردار شده و تاثیرات فراوان بر روی کیفیت زندگی شهری دارند.

حناچی درباره روند توسعه مترو گفت: در شرایط تحریم با مشکلات جدی به ویژه تامین واگن‌ها مواجه هستیم. مابقی موارد را توانستیم حل و فصل کنیم. بسیاری از ایستگاه‌های مترو، تجهیزاتشان همچون پله برقی، سیگنالینگ و ... با استفاده از ظرفیت تولیدات داخلی صورت گرفته است. هرچند در بخش واگن همچنان محدودیت‌ها برقرار است.

شهردار تهران گفت: 3برابر بودجه‌های بزرگراهی برای توسعه حمل و نقل عمومی اختصاص و با 85درصد تولیدات داخلی تجهیزات ساخته شده است.

او با بیان اینکه بودجه‌های دولتی از بخش‌های اوراق مشارکت تامین شده است، گفت: اوراق مشارکت تا پایان سال به نتیجه می‌رسد و نتایج آن را مشاهده می‌کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها