کد خبر: 497295
|
۱۴۰۰/۰۳/۳۰ ۱۱:۰۰:۰۰
| |

رونمایی از کلینیک اختصاصی مقابله با کرونا در دهکده ورزشکاران

کمیته برگزاری بازی‌های توکیو امروز از کلینیک اختصاصی مقابله با کرونا در دهکده ورزشکاران رونمایی کرد.

رونمایی از کلینیک اختصاصی مقابله با کرونا در دهکده ورزشکاران
کد خبر: 497295
|
۱۴۰۰/۰۳/۳۰ ۱۱:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| برگزارکنندگان بازیهای توکیو 2020 روز یکشنبه درهای دهکده ورزشکاران را به روی رسانه‌ها باز کردند و به روز رسانی پروتکل‌های مقابله با ویروس از جمله درمانگاه را در فاصله یک ماه قبل از شروع بازی‌ها به نمایش گذاشتند.

به گزارش فارس، کلینیک تب سنجی جدا از مرکز اصلی پزشکی برای آزمایش و جداسازی افراد مشکوک به ویروس یا تماس نزدیک کسانی که نمونه مثبت دارند، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

برگزارکنندگان قبل از مراسم افتتاحیه 23 جولای (اول مرداد) در حال آماده‌سازی هستند و در تلاشند تا اطمینان حاصل کنند که این رویداد بزرگ برای ورزشکاران و مردم ژاپن امن خواهد بود.

کلینیک

کمیته برگزاری بازی‌ها امروز یکشنبه از کلینیک اختصاصی مقابله با ویروس کرونا رونمایی کرد و هشدار داد که نوشیدن مواد الکلی ممنوع است. پوسترهای هشداردهنده نیز در سراسر دهکده نصب شده تا ورزشکاران احتیاط لازم را داشته باشند. این دهکده می‌تواند 18 هزار ورزشکار را در خود جای دهد.

ورزشکاران با محدودیت تردد روبه‌رو هستند و غیر از محل تمرین و سالن مسابقه اجازه تردد ندارند. شرکت‌کنندگان تنها چند روز قبل از مسابقه می‌توانند وارد دهکده شوند و 48 ساعت بعد از پایان مسابقه باید محل را ترک کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها