نکته بازی/ کار، بهترین وکیل آدم است

هیچ‌چیز مثل کار و عملکرد موفقیت‌آمیز نمی‌تواند از آدم‌ها دفاع کند.

نکته بازی/ کار، بهترین وکیل آدم است
کد خبر: 497436
|
۱۴۰۰/۰۳/۳۰ ۱۵:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| تازه‌ترین مصداق این ادعا هم دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی است؛ کسی که انتخابش برای این سمت از روز اول «به درستی» زیر سؤال بود. ابهامات زیادی در مورد اسکوچیچ وجود داشت که هنوز هم خیلی از آنها پابرجاست.

به گزارش همشهری، در این میان برخی انتخاب‌های آقای مربی هم به تردیدها دامن می‌زند. در نهایت اما عملکرد اسکوچیچ طوری از او دفاع کرد که حالا خودش خاموش است و مدافعان به حمایت از این مربی مشغول‌اند. اسکوچیچ از 7 بازی، 7 پیروزی به‌دست آورد. هرقدر هم توصیه کنند بردن عراق و بحرین را بزرگ نکنید، اتفاقا این 2 پیروزی به اندازه کافی بزرگ بودند. پس حالا طبیعی است که نگاه‌ها به او تغییر کرده باشد.

البته ما چیز دیگری دیدیم

سعید عزت‌اللهی و علیرضا جهانبخش دو بازیکنی بودند که دوره حضور ویلموتس در ایران به تیم ملی دعوت نمی‌شدند، اما اسکوچیچ آنها را دعوت کرد و مورد استفاده هم قرار داد. بعد از عملکرد موفقیت‌آمیز تیم ملی، حالا عزت‌اللهی مصاحبه کرده و گفته: «معلوم شد غیبت من و جهانبخش در تیم ملی فنی نبوده و دلایل دیگری داشته است.» ویلموتس با فاصله لقب بدترین سرمربی تاریخ تیم ملی را به‌خودش اختصاص داد، اما انصافا از تصمیمش در مورد شما دو نفر نمی‌توان خرده گرفت! البته ما به عزت‌اللهی و جهانبخش عزیز احترام می‌گذاریم، اما در همین بازی‌های منامه هم اگر قرار به انتخاب 10 بازیکن برتر تیم ملی بود، نوبت به آنها نمی‌رسید. شاید نفراتی مثل طارمی، آزمون، نوراللهی، امیری، قائدی، قدوس، کنعانی‌زادگان، قلی‌زاده و... در اولویت بودند.

پولش را دارید؟


وسط دعوا بر سر اینکه اسکوچیچ باید روی نیمکت تیم ملی بماند یا نه، شایعه شده فدراسیون فوتبال به‌دنبال بازگرداندن کارلوس کی‌روش به تیم ملی ایران است. کی‌روش بعد از جدایی از تیم ملی، یکی از بدترین تجارب کارنامه‌اش را در کلمبیا پشت سر گذاشت و با اخراج از این تیم، مدت‌هاست که بیکار شده. در شرایطی که از عراق و آفریقای جنوبی به‌عنوان مشتریان احتمالی کی‌روش یاد می‌شد، حالا ایران هم به این فهرست اضافه شده است. کاری به خوب یا بد بودن چنین انتخابی نداریم، اما مسئله مالی فعلا در اولویت است. یادتان باشد کی‌روش اصلا مربی ارزانی نیست و فدراسیون هم درصورت تأیید رأی ویلموتس، باید آماده پرداخت شش میلیون یورو به او باشد. واقعا چنین پول‌هایی در خیابان سئول پیدا می‌شود؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها