کد خبر: 497441
|
۱۴۰۰/۰۳/۳۰ ۱۴:۳۲:۱۹
| |

علیرضا سلیمی، عضو هیات‌رئیسه مجلس:

اصل موضوع مشارکت مردم و انتخاب فرد اصلح بود

یک عضو هیئت‌رئیسه مجلس با تاکید بر اینکه مردم با حضور خود به تحریم انتخابات نه گفتند، گفت: اصل موضوع مشارکت مردم و انتخاب فرد اصلح بود که مردم با حضور خود این امر را رقم زدند.

اصل موضوع مشارکت مردم و انتخاب فرد اصلح بود
کد خبر: 497441
|
۱۴۰۰/۰۳/۳۰ ۱۴:۳۲:۱۹

اعتمادآنلاین| عضو هیئت رئیسه مجلس، گفت: علی‌رغم شیوع ویروس کرونا، نارضایتی برخی مردم از ناکارآمدی دولت و همچنین تبلیغات گسترده مبنی بر کمپین تحریم، حضور حدود 50 درصدی مردم یک پیروزی بزرگ برای مردم بود.


به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور مردم در انتخابات، اظهار کرد: پس از مشارکت گسترده مردم در انتخابات که باعث ناامیدی دشمنان شد، بدخواهان نظام خواهند با پرداخت به حاشیه‌ها حضور مردم در انتخابات را کم ارزش کنند.

وی افزود: علی‌رغم شیوع کرونا، نارضایتی برخی از مردم از ناکارآمدی دولت و همچنین تبلیغات گسترده مبنی بر کمپین تحریم می توان گفت حضور حدود 50 درصدی مردم یک پیروزی بزرگ برای مردم بود.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس با تاکید بر اینکه مردم با حضور خود به تحریم انتخابات نه گفتند، ادامه داد: اصل موضوع مشارکت مردم و انتخاب فرد اصلح بود که مردم با حضور خود این امر را رقم زدند.

حجت الاسلام سلیمی با بیان اینکه آرای باطله به معنی نارضایتی نیست، اظهار کرد: نکته ای که درباره آرای باطله وجود دارد این است که تعرفه‌های انتخابات شبیه به هم بوده که همین مسئله باعث شده که مثلا فرد رأی دهنده اسم رئیس جمهور را در تعرفه خبرگان یا برعکس نوشته است که باید گفت بخش عمده‌ای از آرای باطله اینگونه بوده است.

وی با بیان اینکه حدود 60 درصد آرای باطله به دلیل تشابه تعرفه‌های انتخابات بوده، ادامه داد: بنده با حضور در برخی از شعب و بازدید میدانی شاهد این بودم که تعرفه شوراها شبیه به ریاست جمهوری بود و حتی رنگ آن را هم تغییر نداده بودند بنابراین رأی‌دهندگان دچار اشتباه شده بودند.

نماینده محلات در مجلس در پایان با اشاره به حضور مردم پای صندوق‌های رأی بیان کرد: بار دیگر حضور حماسه‌آفرین ملت ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، انسجام ملی را به نمایش گذاشت و در این برهه حساس، امنیت ملی را تقویت کرد.

حجت‌الاسلام سلیمی اضافه کرد: پیروز اصلی انتخابات، مردم هستند که با حضور هوشمندانه خود در انتخابات ناامیدی دشمنان کشور را رقم زدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها