کد خبر: 497453
|
۱۴۰۰/۰۳/۳۰ ۱۴:۴۶:۰۸
| |

سیدحسین نقوی حسینی، نماینده ادوار هشتم، نهم و دهم مجلس:

حضور حماسی ملت در انتخابات نشان از اعتقاد راسخ به نظام دارد

نماینده ادوار هشتم، نهم و دهم مجلس گفت: حضور حماسی و با شکوه ملت ایران در انتخابات و خلق برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی نشان از ایمان،آگاهی و امید به آینده ای روشن و اعتقاد راسخ آنان به نظام و ولایت دارد.

حضور حماسی ملت در انتخابات نشان از اعتقاد راسخ به نظام دارد
کد خبر: 497453
|
۱۴۰۰/۰۳/۳۰ ۱۴:۴۶:۰۸

اعتمادآنلاین| سید حسین نقوی حسینی گفت: درک درست و دقیق ملت از شرایط کنونی و ظرفیت های داخلی و اعتماد به جمله "ما میتوانیم" و همچنین شناخت از توطئه های دشمنان و معاندین موجب حماسه آفرینی حضور و انتخاب اصلح شد.


به گزارش تسنیم، سید حسین نقوی حسینی نماینده ادوار هشتم، نهم و دهم مجلس، پیروزی سیدابراهیم رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری را تبریک گفت.

وی در این پیام آورده است:

حضور حماسی و با شکوه ملت ایران در انتخابات و خلق برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی نشان از ایمان،آگاهی و امید به آینده ای روشن و اعتقاد راسخ آنان به نظام و ولایت دارد.

درک درست و دقیق ملت از شرایط کنونی و ظرفیت های داخلی و اعتماد به جمله "مامیتوانیم"و همچنین شناخت از توطئه های دشمنان و معاندین موجب حماسه آفرینی حضور و انتخاب اصلح شد.

این پیروزی مقتدرانه و مانور قدرت ملی کشور را از طرف کلیه ستادهای «ملت» اعم از ستادمرکزی، ستادهای استانی و شهرستانی ملت،ستادهای ملت در بخشها و روستاها به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای تبریگ می‌گوییم و نیز اعتمادقاطع ملت ایران به جناب آیت الله رئیسی را به ایشان تبریک عرض می‌کنیم و توفیقات روز افزون ایشان را در خدمت به ملت،کشور،نظام و انقلاب اسلامی به ویژه اقشار محروم جامعه را از خداوند متعال خواستاریم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها