گزارش توئیتری ظریف از سفرش به آنتالیا

وزیر امور خارجه در گزارشی توئیتری از سفرش به آنتالیا نوشت که با برخی از مقامات حاضر در نشست مجمع دیپلماسی آنتالیا رایزنی‌های مفیدی داشته و در نخستین نشست سه جانبه ایران، ترکیه و افغانستان شرکت کرده است.

گزارش توئیتری ظریف از سفرش به آنتالیا
کد خبر: 497456
|
۱۴۰۰/۰۳/۳۰ ۱۴:۵۲:۱۵

اعتمادآنلاین| محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که روز پنجشنبه 27 خرداد ماه به دعوت مولود چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه و به منظور شرکت در نشست مجمع دیپلماسی آنتالیا وارد این شهر شد، در حاشیه این نشست رایزنی‌هایی را با تعدادی از وزرای خارجه و مقامات شرکت کننده انجام داد.

به گزارش فارس، وی همچنین با «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز درباره آخرین روند مذاکرات وین به گفت‌وگو نشست.

ظریف امروز (یکشنبه) در توئیتی با انتشار تصاویری از دیدارهایش با برخی مقامات شرکت کننده در نشست مذکور و همچنین نشست سه جانبه ایران، ترکیه و افغانستان نوشت: در حاشیه نشست مجمع دیپلماسی آنتالیا گفت‌وگوهای دوجانبه مفیدی با رهبران و وزرای خارجه افغانستان، کرواسی، عراق، کویت، پاکستان، لهستان، تاجیکستان، ترکیه و ونزوئلا داشتم.

وی افزود: نخستین نشست سه جانبه با ترکیه و افغانستان هم برگزار شد.

ظریف بیان کرد: علاوه بر این، گفت‌وگوی سازنده‌ای درباره برجام (برنامه جامع اقدام مشترک) و موضوعات منطقه‌ای با «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا داشتم.

توئیت ظریف

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها