کد خبر: 497496
|
۱۴۰۰/۰۳/۳۰ ۲۰:۵۳:۰۰
| |

پرسپولیس ۱ - ۰ تراکتور

پوکر پرسپولیس این بار در سوپر جام/ تراکتور کم آورد

تیم فوتبال پرسپولیس امشب در قالب دیدار سوپر جام لیگ نوزدهم به مصاف تراکتورسازی رفت.

پوکر پرسپولیس این بار در سوپر جام/ تراکتور کم آورد
کد خبر: 497496
|
۱۴۰۰/۰۳/۳۰ ۲۰:۵۳:۰۰

اعتمادآنلاین| شاگردان یحیی گل محمدی از ساعت 19:50 در ورزشگاه آزادی میزبان تراکتوری بودند که فصل گذشته عنوان قهرمان جام حذفی را از آن خود کرد.

به گزارش اعتماد آنلاین ، دیدار دو تیم که در قالب سوپر جام سال 1399-1398 برگزار می شد با اعتراض پرسپولیسی ها نسبت به زمان برگزاری آن همراه بود.

کادر فنی سرخپوشان اعتقاد داشتند این بازی نباید در شرایطی که آنها دو بازیکن مصدوم و تعدادی بازیکن خسته به دلیل حضور در تیم ملی دارند، برگزار شود اما در هر صورت به دلیل شلوغی تقویم مسابقات برگزاری این بازی در تاریخ دیگری امکان پذیر نبود.

پرسپولیس برای این بازی وحید امیری وکمال کامیابی نیا را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و از این رو تغییراتی در ترکیب به وجود آمده بود. در سوی دیگر تراکتوری ها مسعود شجاعی و اشکان دژاگه، دو کاپیتان تیمشان را به دلیل فسخ قرارداد در اختیار نداشتند تا این حیث شرایط نسبتا برابری برای دو تیم وجود داشته باشد.

در نیمه نخست تراکتور با ارائه بازی تدافعی مانع از گلزنی پرسپولیسی ها شد و همچنین توانست چند موقعیت روی دروازه سرخپوشان تهرانی به وجود آورد.

در نیمه دوم شرایط اندکی تغییر پیدا کرد و پرسپولیس توانست کنترل بازی را تا حدودی به دست بگیرد و در دقیقه 61 توسط عیسی آل کثیر به تک گل خود دست پیدا کند.

در اواسط نیمه دوم مهدی تیکدری، بازیکن تراکتور با خشونت سعید آقایی را متوقف کرد و همین مهم سبب شد تا داور مسابقه با کارت قرمز مستقیم این بازیکن را به بیرون از زمین هدایت کند و شاگردان خطیبی از دقیقه 78 بازی را 10 نفره دنبال کنند.

از نکات مهم این بازی همچنین می توان به مدومست سیامک نعمتی زا ناحیه کتف اشاره کرد. این بازیکن که در دقیقه 88 به جای مهدی ترابی پا به میدان گذاشته بود جای خود را به علی شجاعی داد.

سعید آقایی و شهریار مغانلو از پرسپولیس و میلاد فخرالدینی از تراکتور نیز در این مسابقه کارت زرد دریافت کردند.

پیروزی پرسپولیس در این دیدار موجب شد تا سرخپوشان تهرانی برای چهارمین سال متوالی کاپ سوپر جام را از آن خود کنند و شمار جام های خود را طی چند سال اخیر به عدد 9 برسانند که به نوبه خود آماری خیره کننده به شمار می رود.

ترکیب دو تیم به شرح زیر بود:

پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، مهدی ترابی(دقیقه 88 سیامک نعمتی)(دقیقه 4+90 علی شجاعی)، امید عالیشاه(دقیقه 71 مهدی عبدی)، احسان پهلوان و عیسی آل‌کثیر(دقیقه 71 شهریار مغانلو)/سرمربی:یحیی گل محمدی

تراکتور: محمدرضا اخباری، هادی محمدی، محمدرضا خانزاده، میلاد فخرالدینی، میثم تیموری(دقیقه 74 اکبر ایمانی)، ابوالفضل رزاق‌پور، حمید بوحمدان، محمد قادری(دقیقه 74 علی فتحی)، سامان نریمان جهان، مهدی تیکدری و محمد عباس‌زاده/سرمربی : رسول خطیبی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها