ندا شهسواری،کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز زنان:

بخاطر از دست دادن المپیک خیلی ناراحتم/ برای المپیک 2024 تلاش می کنم

کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز زنان می‌گوید با اینکه در مسابقات انتخابی المپیک توکیو از نظر شرایط تمرینی و فنی نسبت به المپیک ریو آمادگی بهتری داشت اما نتوانست سهمیه را بگیرد.

بخاطر از دست دادن المپیک خیلی ناراحتم/ برای المپیک 2024 تلاش می کنم
کد خبر: 497596
|
۱۴۰۰/۰۳/۳۱ ۰۹:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| اردوی تیم ملی تنیس روی میز زنان ایران چند روزی است که با حضور مهشید اشتری، شیما صفایی و مریم فرعی به سرمربیگری حمیده ایرانمنش آغاز شده است. ندا شهسواری کاپیتان تیم ملی ایران به دلیل ابتلا به کرونا در قرنطینه به سر می‌برد و پس از منفی شدن تست خود به جمع اردونشینان اضافه خواهد شد تا خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که 10 تا 18 شهریور برگزار می‌شود، آماده کند.

به گزارش ایسنا،ندا شهسواری به وضعیت سلامتی خود اشاره و بیان کرد: خوشبختانه حالم خیلی خوب است، فقط کمی گلویم تورم دارد که آن هم خوب می‌شود. در حال سپری کردن هفته دوم بیماری هستم. روز گذشته تست دادم و چند روز دیگر دوباره تست می‌دهم، امیدوارم منفی شود و به اردوی تیم ملی بروم.

او در مورد برگزاری اردوی تیم ملی برای حضور در قهرمانی آسیا گفت: اردو با حضور بقیه بازیکنان در حال برگزاری است. شهریور ماه هم به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام‌ می‌شویم. حس می‌کنم امسال می‌توانیم جزو هشت تیم برتر قرار بگیریم چون تیم آمادگی خیلی خوبی دارد و بازیکنان همه خیلی خوب هستند. امیدوارم موفق باشیم.

کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز زنان وضعیت اردوهای داخلی را برای آمادگی بازیکنان مناسب ارزیابی و بیان کرد: کیفیت اردوهای داخلی خیلی خوب است، چون طولانی مدت برگزار می‌شود و همه بازیکنان هم در سطح خوبی هستند. حس می‌کنم می‌توانیم نتیجه خوبی بگیریم.

او در مورد مسابقات کسب سهمیه المپیک و از دست دادن سهمیه بازی‌های توکیو گفت: سهمیه را نگرفتم و نشد. چهار سال پیش در مسابقات انتخابی از رقیبم عقب بودم و بردم اما امسال جلو بودم و باختم. ورزش همین است. حس می‌کنم از نظر آمادگی بدنی، تمرینی و فنی از دور قبل آماده تر بودم اما به دلیل شیوع کرونا مسابقات برون مرزی برگزار نشد که شرکت کنیم و از این فضا دور بودیم، شاید این هم تاثیر داشت.

شهسواری در پایان به تلاش برای کسب سهمیه المپیک 2024 اشاره کرد و گفت: خیلی ناراحت هستم که نتوانستم به المپیک توکیو بروم و سومین حضورم در این بازی‌ها را تجربه کنم اما قصد دارم که دو سال و نیم دیگر در انتخابی المپیک 2024شرکت کنم و سهمیه بگیرم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها