قتل 3 جوان توسط پلیس کهگیلویه و بویراحمد تکذیب شد

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد ضمن تکذیب ادعای محتوای کلیپ منتشر شده مبنی بر قتل3 نفر جوان توسط پلیس در یاسوج، گفت: این فیلم، مربوط به گازگرفتگی سه جوان در یکی از استان‌های همجوار بوده است.

قتل 3 جوان توسط پلیس کهگیلویه و بویراحمد تکذیب شد
کد خبر: 497603
|
۱۴۰۰/۰۳/۳۱ ۰۹:۳۸:۳۸

اعتمادآنلاین| سردار کیقباد مصطفایی روز دوشنبه در این باره اظهار داشت: در پی نارضایتی و اعتراض روز گذشته تعدادی از هواداران یکی از نامزدهای شورای اسلامی شهر یاسوج و تجمع معترضان مقابل فرمانداری شهرستان مذکور و اقدامات هنجارشکنانه و دستگیری چند نفر از هنجارشکنان توسط پلیس، معترضان متفرق شدند.

به گزارش ایرنا، وی اظهار داشت: کلیپ منتشر شده در فضای مجازی هیچگونه ارتباطی به جریان انتخابات نداشته و مربوط به گازگرفتگی 3 نفر جوان در سال های گذشته در یکی از استان های همجوار است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: متاسفانه عده‌ای انگشت‌شمار به قصد تشویش اذهان عمومی اقدام به انتشار این کلیپ کردند که قطعاً موضوع از سوی پلیس رسیدگی و با منتشر کنندگان آن طبق قانون برخورد خواهد شد.

وی با توصیه به مردم در خصوص عدم توجه و اعتنا به برخی کلیپ ها و مطالب منتشر شده در فضای مجازی، بیان کرد: پلیس با افرادی که قصد برهم زدن امنیت ذهنی و روانی جامعه را داشته باشند برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها