کد خبر: 497629
|
۱۴۰۰/۰۳/۳۱ ۱۰:۳۰:۰۰
| |

لاله افتخاری، فعال سیاسی اصولگرا:

رئیسی از شورای وحدت و ائتلاف در کابینه‌اش استفاده خواهد کرد

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: با همان نگاهی که آقای رئیسی فرمودند و شایسته سالاری را اولویت قرار دادند، حتما بعد از آمدن افرادی را از شورای ائتلاف می‌گیرند و به ویژه از شورای وحدت چون شورای وحدت، نگاه سهم خواهی ندارد.

رئیسی از شورای وحدت و ائتلاف در کابینه‌اش استفاده خواهد کرد
کد خبر: 497629
|
۱۴۰۰/۰۳/۳۱ ۱۰:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| لاله افتخاری، فعال سیاسی اصولگرا و عضو شورای وحدت اصولگرایان، در رابطه با احتمال استفاده رییسی از اصلاح طلبان و اعتدالیون در دولت و کابینه خود گفت: وقتی ایشان این را اعلام می کنند و می گویند از همه ظرفیت ها استفاده می کنند یعنی به این صورت نیست که واگنی و اتوبوسی نیرو بگیرند و در کابینه استفاده کنند بدون اینکه شایسته سالاری را مورد استفاده و توجه قرار بدهند.

به گزارش برنا، او افز‌ود: به نظر من اگر متخصصانی بدون گرایش های تند و کسانی که برای اجتماع و مردم مفید هستند حضور داشته باشند ایشان در صورت ضرورت از آنها استفاده خواهند کرد الزاما همه اینها در جایگاه وزارت و ریاست جمهوری و... نخواهند بود و می توان در جاهای دیگری به عنوان اتاق فکر از آنها، استفاده کرد.

افتخاری تاکید کرد: اگر من به جای آقای‌ رییسی باشم نمی گویم هر کسی که به ستاد من آمده حذف است اما الزاما کسانی که در ستاد ایشان تلاش زیادی کردند، در اولویت قرار ندارند ولی می توانند از گزینه های ستاد ایشان هم افرادی در معرض انتخاب باشند.

او افزود: همانطور که رفتار ایشان عاقلانه و بر مبنای اصول و مسائل دینی است و مسائل نظام و حل مشکلات مردم، مساله ایشان است در کابینه خود نیز از افراد متعهد استفاده خواهند کرد تا بتوانند، هر آنچه را که خراب شده بازسازی کنند و کور گره‌ها را باز کنند.

عضو شورای وحدت با بیان اینکه حتما رییسی از اعضای شورای وحدت و ائتلاف استفاده می کند، ادامه داد: با همان نگاهی که آقای رییسی فرمودند و شایسته سالاری را اولویت قرار دادند، حتما بعد از آمدن افرادی را از شورای ائتلاف می گیرند و به ویژه از شورای وحدت چون شورای وحدت، نگاه سهم خواهی ندارد و هم در دعوت از ایشان و هم در حمایت از ایشان پیشگام بودند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها