درخشان،سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس:

موفقیت پرسپولیس در سوپرجام تاثیر زیادی در قهرمانی لیگ خواهد داشت

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است با قهرمانی در سوپرجام امیدواری برای قهرمانی این تیم در بیستمین دوره لیگ برتر بیشتر شد.

موفقیت پرسپولیس در سوپرجام تاثیر زیادی در قهرمانی لیگ خواهد داشت
کد خبر: 497650
|
۱۴۰۰/۰۳/۳۱ ۱۱:۰۵:۰۰

اعتمادآنلاین| حمید درخشان درباره قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در سوپرجام با شکست تراکتور، اظهار داشت: با وجود اینکه برخی از بازیکنان پرسپولیس در تیم ملی حضور داشتند و مقداری خسته بودند ولی این تیم بازی خوبی را انجام داد. دو تیم از شرایط مسابقه دور بودند و این باعث شده بود کمی افت کنند. تراکتور تیم بدی نبود و خوب بازی کرد ولی پرسپولیس از موقعیت‌هایش بهتر بهره برد.

به گزارش تسنیم، پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به وقفه پیش آمده در مسابقات، یادآور شد: تبعات این وقفه در نیمه اول این بازی مشهود بود. وقتی در کوران مسابقات، بازی‌ها تعطیل می‌شود، طبیعی است که تیم‌‌ها دچار افت می‌شوند. بازی اما در نیمه دوم کمی بهتر شد.

درخشان با بیان اینکه قهرمانی پرسپولیس در سوپر جام برای آینده و قهرمانی لیگ برتر ایجاد امیدواری کرد، گفت: این قهرمانی انرژی خوبی به تیم برای ادامه مسابقات لیگ برتر می‌دهد. تیم با هر جام هویت و شخصیت پیدا می‌کند و باعث می‌شود بقیه تیم‌ها احترام بیشتری بگذارند. قهرمانی در سوپرجام در قهرمانی پرسپولیس در لیگ خیلی تاثیرگذار خواهد بود.

وی عنوان کرد: لیگ برای پرسپولیس خیلی مهم‌تر است و دیگر سوپرجام برای پرسپولیس تمام شده است. پرسپولیسی‌ها باید به بازی بعدی در لیگ فکر کنند تا به قهرمانی دیگری برسند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها