اشپیتیم آرفی،مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس:

کاش دربی در فینال جام حذفی برگزار می‌شد/ استقلال شانسی در لیگ ندارد، حذفی را جدی می‌گیرد

مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در مورد برگزاری دربی تهران در چارچوب جام حذفی صحبت‌های جالبی را مطرح کرد.

کاش دربی در فینال جام حذفی برگزار می‌شد/ استقلال شانسی در لیگ ندارد، حذفی را جدی می‌گیرد
کد خبر: 497661
|
۱۴۰۰/۰۳/۳۱ ۱۱:۳۱:۰۰

اعتمادآنلاین| اشپیتیم آرفی در خصوص تقابل پرسپولیس و استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: به نظر من اگر این بازی در فینال جام حذفی برگزار می‌شد بسیار جذاب‌تر بود، اما در نهایت دوست دارم که پرسپولیس برنده این مسابقه باشد.

به گزارش میزان، وی در پاسخ به این سوال که به نظرش زور پرسپولیس می‌رسد که استقلال را شکست دهد؟ گفت: باورم نمی‌شود که چنین مسئله‌ای را مطرح می‌کنید؛ معلوم است که زور پرسپولیس به استقلال می‌رسد. جام حذفی هم برای پرسپولیس و هم برای استقلال مهم است و این مسئله بازی را جذاب‌تر هم می‌کند.

مهاجم اسبق پرسپولیس ادامه داد: با توجه به اینکه استقلالی‌ها می‌دانند در لیگ قهرمان نمی‌شوند تمام تمرکزشان روی جام حذفی است. از آن طرف پرسپولیس هم دوست ندارد که یک جام را از دست بدهد. پرسپولیسی‌ها می‌دانند اگر 90 دقیقه یا 120 دقیقه بجنگند شانس‌شان برای کسب یک جام دیگر بسیار زیاد است، پس اینطور نیست که انگیزه استقلال از پرسپولیس در جام حذفی بیشتر باشد. قطعاً یحیی هم برای این بازی برنامه‌های خودش را دارد و می‌خواهد برنده شود.

آرفی در واکنش به این مسئله که پرسپولیس چند تقابل آخر در جام حذفی را به استقلال باخته است مثل نیمه نهایی فصل گذشته تاکید کرد: خب، یعنی وقتش است که پرسپولیس در جام حذفی هم برنده شود تا این آمار بهبود پیدا کند. بالاخره رکورد‌ها برای این هستند که کسی بیاید و آن‌ها را جابجا کند، مثل رکورد علی دایی که در آستانه جابجا شدن توسط رونالدو است. به هر حال امیدوارم که پرسپولیس برنده بازی باشد.

وی در پاسخ به این سوال که به نظرش پرسپولیس باید جام حذفی را جدی بگیرد یا تمرکزش روی موفقیت در لیگ و لیگ قهرمانان آسیا باشد؟ گفت: من آنقدر به تیم نزدیک نیستم که بدانم وضعیت چطور است و سرمربی چه برنامه‌ای دارد، اما قطعاً اولویت اول همه پرسپولیسی‌ها باید آسیا باشد. بعد از این که پرسپولیس 2 بار به فینال رفته حقش است که قهرمان آسیا شود. فکر می‌کنم پرسپولیس تنها تیمی در آسیا باشد که چنین لیاقتی داشته باشد. خیلی‌ها باید به این مسئله که پرسپولیس باعث حفظ

آبروی ایران در آسیا شده افتخار کنند، چون نام فوتبال ایران را در آسیا بالا برده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها