پیام تبریک زریبافان به رئیس‌جمهور منتخب / زریبافان: امیدوارم مردمِ رنج‌دیده طعم شیرین خدمت را بچشند

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در پیامی به رئیسی ضمن تبریک به او گفت: امید که با درایت و مدیریت خوب جنابعالی، مردم رنج‌دیده از ضعف‌ها و کم‌لطفی‌های حادث شده توسط دولت‌های قبل، طعم شیرین خدمت و عزت را بچشند.

پیام تبریک زریبافان به رئیس‌جمهور منتخب / زریبافان: امیدوارم مردمِ رنج‌دیده طعم شیرین خدمت را بچشند
کد خبر: 497732
|
۱۴۰۰/۰۳/۳۱ ۱۳:۰۹:۱۵

اعتمادآنلاین| دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در پیامی به رئیسی ضمن تبریک به او تصریح کرد: امید که با درایت و مدیریت خوب جنابعالی، مردم رنج‌دیده از ضعف‌ها و کم لطفی‌های حادث شده توسط دولت‌های قبل، طعم شیرین خدمت و عزت را بچشند.

به گزارش ایلنا، مسعود زریبافان دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی درپیامی به ابراهیم رئیسی منخب انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم ضمن به او تبریک اظهار داشت: امید که با درایت و مدیریت خوب جنابعالی، مردم رنج دیده از ضعف‌ها و کم لطفی های حادث شده توسط دولت‌های قبل، طعم شیرین خدمت و عزت و کرامت را با دستان شما و بر مبنای سیره ی حکومتی علوی بچشند و درک کنند.

متن کامل پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

اللهم انا نرغب الیک فی دوله الکریمه تعز بها السلام و اهله و تذل بها النفاق و اهله.

حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی.

سلام علیکم

ملت بزرگ و هوشیار ایران اسلامی بار دیگر حماسه آفرید و انقلاب گونه فردی شخیص از سلاله ی پاک امامان معصوم را در فرآیندی مردم‌سالارانه انتخاب و با این حرکت خود مشتی محکم بر دهان بدخواهان داخلی و دشمنان خارجی زد.

انتخاب شایسته شما توسط مردم بصیر و نجیب کشورمان حرکتی در جهت ایجاد دولت کریمه و اتصال به دولت موعود حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف است.

جمعیت یاران انقلاب اسلامی در این عرصه بر اساس تکلیف و کاملا بی ادعا از مدت‌ها قبل از رقابت‌های انتخاباتی وارد میدان شده و وظیفه انقلابی خود را در این زمان خطیر تا پیروزی نهایی انجام داد و به این امر مباهات می نماید.

جمعیت یاران انقلاب اسلامی حمایت تامً و تمامِ خود از جنابعالی که فردی حکیم و فرزانه و متصف به عدالت هستید را در جهت انجام هر چه بهتر وظیفه در کسوت ریاست دولت و در جهت خدمتگذاری به مردم شریف ایران اسلامی اعلام می نماید و در این راستا موفقیت شما را در پناه آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و در چارچوب منویّات امام المسلمین حضرت آیت‌الله العظمی سید علی خامنه‌ای از درگاه خداوند متعال خواستار است.

امید که با درایت و مدیریت خوب جنابعالی ، مردم رنج دیده از ضعف‌ها و کم لطفی های حادث شده توسط دولت‌های قبل، طعم شیرین خدمت و عزت و کرامت را با دستان شما و بر مبنای سیره ی حکومتی علوی بچشند و درک کنند و همچنین امیدواریم که با تلاش های مجدانه ی دولت کریمه جنابعالی شاهد بهبود وضعیت مادی و معنوی مردم عزیز کشورمان و افزایش امید و نشاط و اعتماد در میان آنان باشیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها