نادر مرادی، رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت:

حفاظت از سلامتی شهروندان از اولویت های اصلی پلیس است

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت گفت: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا حفاظت از سلامتی شهروندان از اولویت های اصلی پلیس است.

حفاظت از سلامتی شهروندان از اولویت های اصلی پلیس است
کد خبر: 497743
|
۱۴۰۰/۰۳/۳۱ ۱۳:۲۹:۰۰

اعتمادآنلاین| نادر مرادی، رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت اظهار کرد: در راستای طرح ارتقای امنیت عمومی و جلوگیری از بروز تخلفات صنفی و شیوع ویروس منحوس کرونا، روز گذشته تیم هایی از ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پایتخت، کنترل و نظارت بر صنوف را با جدیت و با به کارگیری تمام توان و استعداد موجود در دستور کار قرار دادند.

به گزارش فارس، وی افزود: در ساماندهی اصناف و برخورد با ناهنجاری ها، سی ام خرداد ماه از تعدادی سفره‌خانه‌های سنتی و قهوه خانه های سطح شهر تهران بازدید صورت گرفت که مأموران به سه واحد قهوه‌خانه مشکوک شده و در بازدید صورت گرفته دریافتند که متصدی سفره خانه با بستن درهای ورودی و خروجی صنف خود بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی ضمن استعمال قلیان این محل را به پاتوقی برای افراد مجرم و انجام برخی رفتارهای هنجارشکن کرده که با اخذ دستور قضائی واحد صنفی مذکور به علت تخلفات صنفی پلمب شد.

وی با اشاره به اینکه متصدی این سفره خانه برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد، خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا حفاظت از سلامتی شهروندان از اولویت های اصلی پلیس است.

وی از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده اینگونه موارد سریعا از طریق سامانه 110 با پلیس در میان بگذارند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها