کد خبر: 497771
|
۱۴۰۰/۰۳/۳۱ ۱۴:۰۰:۰۰
| |

مهدی محمدی،دوچرخه‌سوار پارالمپیکی:

هنوز هم باورم نمی‌شود که مسافر توکیو شده‌ام

تنها نماینده دوچرخه سوار پارالمپیکی گفت: تا زمانی که سوار هواپیما نشوم، باور نمی‌کنم که مسافر توکیو شده‌ام.

هنوز هم باورم نمی‌شود که مسافر توکیو شده‌ام
کد خبر: 497771
|
۱۴۰۰/۰۳/۳۱ ۱۴:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| مهدی محمدی پس از این که در لیست نفرات اعزامی به بازیهای پارالمپیک توکیو قرار گرفت، اظهار کرد: باورم نمی‌شود که پس از 3 سال تلاش و سختی بلاخره مجوز حضور در بازیهای پارالمپیک را کسب کرده و راهی توکیو می شوم.

وی گفت: برای رسیدن به این هدف در مسابقات قهرمانی آسیا 2018 مالزی موفق به کسب 3 مدال طلا و 2 نقره، در بازیهای پاراآسیایی جاکارتا مدال برنز و در مسابقات قهرمانی آسیا 2019 اندونزی و 2020 کره به دو مدال نقره دست یافتم.

به گزارش ایسنا، محمدی در پاسخ به این پرسش که در پارالمپیک در چه ماده ای شرکت خواهید کرد، خاطرنشان کرد: در ماده تایم تریل انفرادی و استقامت جاده و 4 کیلومتر انفرادی پیست در بازیهای پارالمپیک شرکت خواهم کرد، البته به دلیل نبود امکانات کافی در پیست شرایطم در جاده بهتر است و سعی دارم تمرکزم را بیشتر در جاده معطوف کنم تا در پارالمپیک توکیو به نتایج خوبی دست پیدا کنم.

تنها نماینده دوچرخه سوار پارالمپیکی درباره زمان بندی تمرینات خود در جاده گفت: هر روز به مدت 5 ساعت و 140 کیلومتر در جاده رکاپ می زنم تا با آمادگی خوبی عازم توکیو شوم. هر چند تا به امروز به دلیل مشخص نبودن وضعیتم برای اعزام به توکیو، ناامید شده بودم اما الان حس خوبی دارم.

وی یکی از مشکلات خود را نداشتن دوچرخه مناسب در ماده استقامت به عنوان کرد و گفت: در ماده تایم تریل انفرادی مشکلی از نظر تجهیزات ندارم، سال گذشته با دریافت وام توانستم دوچرخه مناسب بازی های پارالمپیک را به مبلغ 300 میلیون تومان تهیه کنم. مشکل اصلی من نبود دوچرخه مناسب برای شرکت در پارالمپیک توکیو در ماده استقامت است، امیدوارم با همکاری فدراسیون دوچرخه‌سواری و کمیته ملی پارالمپیک دوچرخه مناسبی نیز در این ماده تهیه شود تا بدون دغدغه و استرس در این ماده نیز شرکت کنم.

محمدی در پایان گفت: جهت تهیه دوچرخه در ماده استقامت با اسپانسرهای مختلف نیز صحبت کرده ام اما متاسفانه کمتر اسپانسری حاضر می شود در دوچرخه سواری معلولان سرمایه‌گذاری انجام دهد، امیدوارم تا قبل از اعزام به توکیو این مشکل نیز با همکاری فدراسیون دوچرخه سواری و کمیته ملی پارالمپیک مرتفع شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها