کد خبر: 497838
|
۱۴۰۰/۰۳/۳۱ ۱۶:۲۳:۰۰
| |

مالک شریعتی نیاسر، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس مطرح کرد:

بررسی درخواست تحقیق‌وتفحص از شرکت ملی پالایش در کمیسیون

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: در جلسه امروز (31 خردادماه) کمیسیون درخواست تحقیق و تفحص از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی با حضور مسئولان ذی ربط در وزارت نفت مورد بررسی قرار گرفت.

بررسی درخواست تحقیق‌وتفحص از شرکت ملی پالایش در کمیسیون
کد خبر: 497838
|
۱۴۰۰/۰۳/۳۱ ۱۶:۲۳:۰۰

اعتمادآنلاین| سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از بررسی درخواست تحقیق و تفحص از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

به گزارش ایسنا، مالک شریعتی نیاسر ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون درخواست تحقیق و تفحص از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی با حضور مسئولان ذی ربط در وزارت نفت مورد بررسی قرار گرفت و بعد از استماع گزارش مسئولان مربوطه با اصرار نمایندگان متقاضی کمیسیون با این درخواست موافقت کرد. این درخواست به هیات رئیسه مجلس ارسال خواهد شد و پس از تصویب صحن مجلس نسبت به تعیین اعضای هیات تحقیق و تفحص اقدام خواهد شد.

وی در ادامه اظهار کرد: موضوع دیگری که در جلسه کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت ایرادات شورای نگهبان به مصوبه اخیر مجلس در خصوص لایحه انتقال تجهیزات شرکت های آب و فاضلاب بود که با حضور نماینده شورای نگهبان و دولت بررسی و در نهایت ایرادات مرتفع شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: موضوع سوم که در کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت، بحث دریافتی کارکنان عملیاتی صنعت نفت در شرایط کاری سخت بود که گلایه هایی داشتند و وزارت نفت آنطور که باید نمی تواند هزینه های آنان را تامین کند. مقرر شد تعدادی از اعضای کمیسیون این موضوع را به طور خاص دنبال کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: پیشنهاداتی برای رفع این مشکل مطرح شد. آنچه که برای کمیسیون انرژی مهم است، دریافتی کارکنان صنعت نفت نباید با تبعیض باشد. افرادی که زحمت بیشتری می کشند باید زحمتشان جبران شود. اینگونه نباشد که مدیران تهران نشین حقوق بالا دریافت کنند و کارکنان عملیاتی در مناطق سخت با حقوق پایین در امور معیشتی دچار مشکل شوند. کمیسیون انرژی به طور جدی این موضوع را دنبال خواهد کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها