محمد صالح جوکار، رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها اعلام کرد:

ارائه گزارشی کلی در راستای بررسی وضعیت برگزاری انتخابات / حضور وزیر کشور در کمیسیون جهت بررسی روند رای‌گیری

رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها گفت: گزارشی کلی در راستای بررسی وضعیت برگزاری انتخابات توسط کمیسیون خواسته شده که فردا ارائه می شود. همچنین مقرر شده تا هفته آینده وزیر کشور جهت ارائه پاسخ درباره تخلفات، تاخیر در آغاز فرآیند رای گیری و مشکلات فنی در کمیسیون حضور پیدا کند.    

ارائه گزارشی کلی در راستای بررسی وضعیت برگزاری انتخابات / حضور وزیر کشور در کمیسیون جهت بررسی روند رای‌گیری
کد خبر: 497839
|
۱۴۰۰/۰۳/۳۱ ۱۶:۳۰:۰۳

اعتمادآنلاین| محمد صالح جوکار در تشریح جلسه عصر امروز یکشنبه (31 خردادماه) کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها گفت: در جلسه امروز لایحه درآمد پایدار برای شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بررسی که این لایحه از سوی شورای نگهبان اعاده شده بود. 7 ماده این لایحه در صحن مجلس تصویب شده بود که مجددا به کمیسیون برگشت، ماده 8 لایحه درآمد پایدار نیز در جلسه امروز اصلاح شد تا در نشست بعدی صحن به رای گذاشته شود.

به گزارش خانه ملت، رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کمیسیون به دنبال این است که از طرق قانونی بسترهایی را فراهم کند تا از یک سو هم مردم تحت فشار قرار نگیرند هم اینکه درآمد پایدار برای شهرداری ها و دهیاری ها ایجاد شود.

جوکار بیان کرد: در ادامه نشست امروز، انتخابات ریاست جمهوری و شوراها اسلامی مورد بحث و بررسی قرار گرفت که اعضای کمیسیون، نقطه نظرات خود را مطرح کردند.

وی ابراز کرد: مقرر شده تا هفته آینده وزیر کشور جهت ارائه پاسخ درباره تخلفات، تاخیر در آغاز فرآیند رای گیری و مشکلات فنی در کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها حضور پیدا کند.

رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها تصریح کرد: گزارشی کلی در راستای بررسی وضعیت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری توسط کمیسیون خواسته شده که فردا ارائه می شود.

وی با اشاره به اینکه تعیین اعضای هیات تحقیق و تفحص از استانداری کرمانشاه امروز در دستورکار کمیسیون قرار داشت، افزود: بر اساس رای گیری صورت گرفته احمد نادری به عنوان رئیس، آرش زره تن لهونی و احد آزادیخواه به عنوان نواب رئیس و مجتبی یوسفی به عنوان دبیر انتخاب شدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها