کد خبر: 497840
|
۱۴۰۰/۰۳/۳۱ ۱۶:۳۴:۰۶
| |

از سوی اتحادیه اروپا انجام شد؛

تمدید تحریم‌ها علیه کریمه به مدت دوسال

شورای اتحادیه اروپا در بیانیه‌ای که منتشر کرد، گفت: اتحادیه اروپا تحریم‌های کریمه را در راستای راهبرد مصوب سال 2014 که الحاق این شبه جزیره به روسیه را به رسمیت نمی‌شناسد، تا 23 ژوئن 2022 تمدید کرده است.

تمدید تحریم‌ها علیه کریمه به مدت دوسال
کد خبر: 497840
|
۱۴۰۰/۰۳/۳۱ ۱۶:۳۴:۰۶

اعتمادآنلاین| رسانه‌های خبری اعلام کردند که اتحادیه اروپا تحریم‌ها علیه کریمه را به مدت 2 سال دیگر تمدید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، اتحادیه اروپا در ژوئن 2014 در پاسخ الحاق کریمه به روسیه تحریم‌هایی را علیه کریمه و مردم آن وضع کرد.

شورای اتحادیه اروپا در بیانیه‌ای که امروز (دوشنبه) در بروکسل منتشر کرد، گفت: اتحادیه اروپا تحریم‌های کریمه را در راستای راهبرد مصوب سال 2014 که الحاق این شبه جزیره به روسیه را به رسمیت نمی‌شناسد، تا 23 ژوئن 2022 تمدید کرده است.

این اتحادیه در ژوئن 2014 در واکنش به الحاق شبه جزیره کریمه به روسیه تحریم‌هایی را علیه کریمه و ساکنان آن اعمال کرد. این تحریم‌ها شرکت‌های اروپایی را از برقراری ارتباط با شرکت‌های کریمه و شرکت‌های هواپیمایی اروپایی را از پرواز دو طرفه به این شبه جزیره و ورود کشتی‌ها به بنادر آن منع می‌کند.

مردم کریمه در محاصره تجاری کامل هستند و کشور‌های اتحادیه اروپا از صدور گذرنامه برای ساکنان کریمه با گذرنامه‌های روسی، خودداری می‌کنند.

این بسته تحریمی هر سال بدون بحث و بررسی مجدد تمدید می‌شود زیرا اتحادیه اروپا در سال 2014 اعلام کرد که تا زمانی که کریمه بخشی از روسیه باشد تحریم‌ها و محدودیت‌ها همچنان پابرجا خواهند ماند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها