واکنش کوشنر در اوایل پاندمی کرونا: "همه ما تا ژوئن خواهیم مُرد"

کتابی جدید مدعی است که داماد رئیس جمهور سابق آمریکا اوایل پاندمی کرونا پیش بینی‌های وحشتناکی را بر سر یکی از معاونین وزیر بهداشت وقت، فریاد زده و گفته است: تو خیلی احمقی! همه ما تا ژوئن می‌میریم! و سپس خودکار خود را به طرف دیوار پرتاب می‌کند.

واکنش کوشنر در اوایل پاندمی کرونا: "همه ما تا ژوئن خواهیم مُرد"
کد خبر: 498003
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۱ ۱۰:۱۰:۳۲

اعتمادآنلاین| ظاهرا در مارس 2020 میلادی هنگامی که "رابرت کادلک"، معاون وزیر بهداشت آمریکا در امور آمادگی و پاسخگویی به جارد کوشنر، داماد دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا که مشاور ارشد دولت او هم بود، می‌گوید که سفارش 600 میلیون ماسک صورت تا ماه ژوئن تحویل داده نمی‌شوند، کوشنر به شدت خشمگین و عصبانی می‌شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ظاهرا کوشنر با فریاد می‌گوید "تو خیلی احمقی! همه ما تا ژوئن می‌میریم!" و سپس خودکار خود را به طرف دیوار پرتاب می‌کند.

این ادعاها در کتابی جدید تحت عنوان "سناریو کابوس: نگاهی به پاسخ دولت ترامپ به پاندمی کرونا که تاریخ را تغییر داد" مطرح شده‌اند. این کتاب جدید توسط "یاسمین ابوطالب" و "دامین پلاتا"، دو روزنامه‌نگار روزنامه واشنگتن پست نوشته شده است.

با وجود افشاگری‌های مداوم مقامات کاخ سفید به رسانه‌ها در جریان چهار سال ریاست جمهوری ترامپ، این رویداد ادعا شده تاکنون گزارش نشده بود.

نقش کوشنر در کاخ سفید عمدتا بر خدمت به عنوان نماینده ویژه ترامپ در خاورمیانه متمرکز بود. برنامه ترامپ در ژانویه 2020 تحت عنوان "معامله قرن" برای توافق صلح میان اسرائیل و فلسطین توسط کوشنر طراحی شده بود و کوشنر تابستان همان سال در مذاکرات برای عادی‌سازی روابط امارات با اسرائیل نقش مهمی ایفا کرد.

در همین حال، کوشنر ریاست "دفتر نوآوری آمریکا" را که توسط ترامپ تاسیس اما توسط جانشینش یعنی جو بایدن برچیده شد، برعهده داشت.

یکی دیگر از ادعاهای عجیب مطرح شده در این کتاب این است که ترامپ سوال کرده بود که به منظور جلوگیری از گسترش پاندمی کووید 19 آیا ممکن است افراد مبتلا به ویروس کرونا به پایگاه نیروی دریایی در خلیج گوآنتانامو در خاک کوبا منتقل شوند؛ جایی که در آن مظنونین در جنگ با ترور 20 ساله همچنان بدون دادگاهی زندانی هستند!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها