کد خبر: 498031
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۱ ۱۰:۵۹:۵۰
| |

آغاز به کار کنفرانس مسکو درباره امنیت بین‌الملل

کنفرانس امنیت بین‌المللی مسکو که نشستی سالانه برای رسیدگی به مسائل فوری و تمایلات در حوزه نظامی بین‌المللی است، امروز (سه شنبه) در پایتخت روسیه آغاز به کار کرده است.

آغاز به کار کنفرانس مسکو درباره امنیت بین‌الملل
کد خبر: 498031
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۱ ۱۰:۵۹:۵۰

اعتمادآنلاین| این کنفرانس امنیتی که 22 تا 24 ژوئن سال جاری میلادی برگزار می‌شود میزبان نمایندگانی از وزارتخانه‌های دفاع،‌ سازمان‌های بین‌المللی و کارشناسان از گروه‌های غیردولتی از 50 کشور جهان است که به دنبال پاسخی برای مسائل کلیدی و مهم امنیت بین‌المللی هستند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، همچنین این کنفرانس شامل گفتگوهایی با هدف پیشبرد یک درک بهتر درباره مواضع کشورهای مختلف و کمک به تعیین حوزه‌های بالقوه برای همکاری موثر نظامی بین‌المللی می‌شود.

وزارت دفاع روسیه که میزبان این کنفرانس است پیش از آغاز به کار آن اعلام کرد: پاندمی کرونا تغییرات اساسی در سیستم قراردادهای بین‌المللی ایجاد و یکسری از تناقض‌های قبلی را تشدید کرده است. ما شاهد این هستیم که چطور مرز بندی و شکلی جدید از فعل و انفعالات در حوزه امنیتی دارند شکل می‌گیرند.

وزرا و مقام‌های دفاعی از 50 کشور، روسایی از شش سازمان بین‌المللی و بیش از 100 کارشناس از روسیه و خارج برای شرکت در این کنفرانس دعوت شده‌اند. حدود 600 هیات از 100 کشور نیز قرار است در این کنفرانس شرکت کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها