محمود کلهر،کارشناس فوتبال کشورمان:

اسکوچیچ باهوش و زیرک است؛ باید از او حمایت شود

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: اسکوچیچ نشان داد مربی باهوشی است و به نظرم او باید به کارش در تیم ملی ادامه دهد و از او در این شرایط حساس حمایت کنیم.

اسکوچیچ باهوش و زیرک است؛ باید از او حمایت شود
کد خبر: 498067
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۱ ۱۲:۰۹:۰۳

اعتمادآنلاین| محمود کلهر تصریح کرد: اسکوچیچ یک مربی بی‌ادعا اما باهوش است. او فوتبال ایران را به خوبی می‌شناسد. در مرحله مقدماتی و در آن شرایطی که تیم قرار داشت، نتایج خوبی به دست آورد و موفق شد یک کارسخت را به سرانجام برساند.

وی ادامه داد: خیلی از آن‌هایی که ادعا داشتند آمدند و پول‌های آنچنانی هم گرفتند و همه دیدیم چه نتایجی رقم خورد اما اسکوچیچ بی ادعاست و در این برهه زمانی موفق عمل کرد.

وی ادامه داد: به نظرم باید از او به خوبی حمایت کرد و تیم ملی و او را تنها نگذاشت. بازیکنان خوبی داریم، جوانانی که می‌توانند در آینده‌ای نزدیک در تیم‌های بزرگ توپ بزنند. مهدی طارمی و سردار آزمون نشان دادند این راه برای اثبات شایستگی ها باز است.

بازیکن اسبق پرسپولیس همچنین در خصوص شهرآورد جام حذفی گفت: شاید این یکی از بهترین شهرآوردهای تهران باشد. چرا که هر دو تیم در شرایط خوبی قرار دارند و بازیکنان در آمادگی مطلوب هستند. تقابل استقلال و پرسپولیس در جام حذفی می تواند زیبایی‌های خاص خود را داشته باشد و امیدوارم هواداران و اهالی فوتبال یک بازی زیبا و تماشاگر پسند را شاهد باشند.

کلهر تاکید کرد: بدون شک آرامش کادر فنی دو تیم باعث می شود بازی زیباتر و جذاب‌تر دنبال شود و بازیکنان نیز با تمرکز کافی در زمین به اجرای دستورات مربی بپردازند.

وی ادامه داد: یحیی گل‌محمدی نشان داده، یک مربی باهوش و زیرک است و روند تغییرات پرسپولیس در نیمه دوم که به نیمه مربیان معروف است گواه این ادعاست. از سویی دیگر فرهاد مجیدی نیز با بازیکن سالاری مقابله کرده و بازیکنان خوبی را در اختیار دارد و همه این‌ها کافی است تا امیدوار باشیم یک بازی زیبا، جذاب، پرگل و تماشایی را ببینیم.

این کارشناس فوتبال کشورمان گفت: پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، در لیگ برتر و جام حذفی نشان داد از چه توانایی و قدرتی برخوردار است. توصیه من به هر دو تیم حفظ آرامش در طول بازی است تا هواداران یک بازی خوب را نظاره‌گر باشند.

وی در مورد بازی سوپرجام هم گفت: حضور پرسپولیس در این مسابقه نیز نشان از قدرت و توانایی این تیم دارد البته تراکتور هم تیم خوبی بود اما خوشبختانه جام به پرسپولیس رسید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها