کد خبر: 498083
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۱ ۱۲:۲۶:۴۳
| |

اولیانوف، نماینده روسیه در وین:

جوزپ بورل می‌داند تحریم‌ها به ندرت به اهدافشان می‌رسند

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین در انتقاد از تحریم‌های اروپا علیه بلاروس گفت، جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا می‌داند که تحریم‌ها به ندرت به اهداف خود می‌رسند.

جوزپ بورل می‌داند تحریم‌ها به ندرت به اهدافشان می‌رسند
کد خبر: 498083
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۱ ۱۲:۲۶:۴۳

اعتمادآنلاین| میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین به اقدام تازه اتحادیه اروپا برای تحریم‌ها علیه بلاروس واکنش نشان داد.

به گزارش فارس، این دیپلمات روسیه در پیامی توییتری به اظهارات جوزب بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره اعمال تحریم‌های جدید علیه بلاروس واکنش نشان داد و به او یادآور شد که اهداف طراحان تحریم‌ دیگر کشورها به ندرت محقق شده است.

اولیانوف نوشت: «من در تعجبم که چند بار اعمال تحریم‌ها باعث شده که اهداف آنهایی که این تحریم‌ها را وضع کرده‌اند، محقق شود؟ خیلی دفعات زیادی نبوده است و به ندرت (اهداف ترسیمی اعمال کنندگان تحریم دیگر کشورها محقق شده است)».

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین به اظهارات اخیر مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در رابطه با تحریم‌های جدید علیه بلاروس اشاره کرد و نوشت: «با توجه به اظهارات محتاطانه آقای بورل باید بگویم که او به خوبی از این موضوع آگاه است».

جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز دوشنبه (دیروز) از تصمیم این اتحادیه برای اعمال تحریم 86 شرکت و مقام بلاروس خبر داد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها