کد خبر: 498169
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۱ ۱۴:۲۵:۰۰
| |

احتمال رخ دادن تغییرات عمده در هیات مدیره استقلال

جلسه حساس با حضور وزیر؛ مددی می‌ماند؟

جلسه مجمع باشگاه استقلال فردا با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار خواهد شد.

جلسه حساس با حضور وزیر؛ مددی می‌ماند؟
کد خبر: 498169
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۱ ۱۴:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| مشکلات باشگاه استقلال حالا دیگر به اختلافات شدید میان بازیکنان و کادرفنی با مدیرعامل تبدیل شده است. در این خصوص روز گذشته فرهاد مجیدی به مهدی علی‌نژاد معاون وزیر ورزش هم حمله کرد.


در این شرایط و در پی اعتراضات گسترده هواداران استقلال، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان عصر فردا با مدیران باشگاه جلسه مجمع استقلال را برگزار می‌کند.


جلسه فردای مجمع استقلال می‌تواند یک نشست کاملا حیاتی برای این باشگاه باشد. جلسه‌ای که پیش‌بینی می‌شود در آن تغییراتی در حوزه مدیریت باشگاه اتفاق بیفتد. در این جلسه احتمالا تغییراتی در بحث هیات مدیره صورت می‌گیرد و احتمالا شاهد جدایی همه اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال باشیم.


در این خصوص شنیده می‌شود اعضای جدید هیات مدیره استقلال فردا بعد از جلسه مجمع مشخص خواهند شد اما هنوز نمی‌شود اظهارنظر دقیقی ارائه کرد.


این در حالی است که همه طرفداران و اعضای تیم استقلال منتظر تعیین تکلیف احمد مددی مدیرعامل باشگاه هستند. اما با توجه به مسائل پیش آمده شنیده می‌شود که خبری از جدایی مددی از مدیریت باشگاه نیست و به احتمال فراوان او در سمتش باقی خواهد ماند و تغییرات به هیات مدیره محدود می‌شود.

بی تردید اگر وزارت ورزش پای تصمیم خود برای حفظ احمد مددی به عنوان مدیرعامل بگیرد، شاهد ادامه اختلافات در باشگاه و میان مددی با مجیدی و بازیکنان خواهیم بود. فرهاد مجیدی طی روزهای گذشته واژه های تندی را درباره مدیرعامل به کار برد و مددی هم پاسخش را داد اما بعید است وزارت ورزش تحت تاثیر مجیدی تصمیمی بگیرد.

با این حال باید دید در جلسه سرنوشت ساز عصر فردا چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و باشگاه استقلال دستخوش چه تغییراتی خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها