عضو شورای شهر تهران عنوان کرد:

تغییر رای شورا برای باغ بودن و نبودن ملک تنها درصورت ارائه مستندات جدید

عضو شورای شهر تهران گفت: تغییر رای شورا برای باغ بودن و نبودن یک ملک تنها درصورتی مجاز است که مستندات جدیدی ارائه شود.

تغییر رای شورا برای باغ بودن و نبودن ملک تنها درصورت ارائه مستندات جدید
کد خبر: 498204
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۱ ۱۵:۴۰:۱۶

اعتمادآنلاین| بهاره آروین در سیصد و چهارمین جلسه علنی شورای شهر تهران و در جریان بررسی پلاک ثبتی دو هزار و 764 متری نیاوران واقع در منطقه یک در مخالفت با نظر کمیسیون تخصصی مبنی بر باغ نبودن این ملک اظهار داشت: ملک مادر این پلاک ثبتی 9 هزار متر بوده و در سند آن عمارت باغچه قید شده است.

به گزارش ایسنا، ما یک بار در صحن شورا تصویب کردیم که باغچه در حکم باغ است و باید در توضیحات و مفاهیم وحدت رویه داشته باشیم. ضمن اینکه بُن درختان هم 120 بوده است.


عضو شورای شهر تهران ادامه داد: ما در سال 1399 به استناد دلایل یادشده به این ملک رای باغ داده‌ایم. در سال 1400 چرا باید به این نتیجه برسیم که این پلاک ثبتی غیرباغ است؟


وی تاکید کرد: باید دلیل بسیار مهمی داشته باشیم که رای خود شورای پنجم را پس از گذشت یک سال بشکنیم. چه اتفاق جدیدی رخ داده است؟ آیا برای افکار عمومی سوال نمی‌شود که در این یک سال چه چیزی تغییر کرده است؟


آروین خاطرنشان کرد: اشکالی ندارد که بخواهیم رای نادرستی را بشکنیم اما این در صورتی است که متوجه شویم اسناد مهمی جا افتاده بوده و نادیده گرفته شده است. اما وقتی مستندات همان مستندات قبلی است چرا باید رای را تغییر دهیم؟


وی افزود: در ماه آخر نباید هرچه را که در این چهار سال رشته‌ایم پنبه کنیم.


درنهایت نظر کمیسیون مبنی بر غیرباغ بودن پلاک ثبتی یادشده با 11 رای موافق به تصویب رسید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها