کد خبر: 498205
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۱ ۱۵:۴۳:۰۹
| |

حسین کنعانی مقدم، فعال سیاسی اصول‌گرا:

رئیسی یک دولت فراجناحی تشکیل خواهد داد

یک فعال سیاسی اصول‌گرا گفت: مولفه هایی، چون کارآمدی، چابکی، جهادی و انقلابی ویژگی‌های دولت سیزدهم خواهد بود، از سوی دیگر این دولت در سیاست خارجی استراتژی مقاومت و ایستادگی را دنبال خواهد کرد و در سیاست داخلی نیز محور تعامل را در دستور کار خود قرار خواهد داد.

رئیسی یک دولت فراجناحی تشکیل خواهد داد
کد خبر: 498205
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۱ ۱۵:۴۳:۰۹

اعتمادآنلاین| سید ابراهیم رئیسی در اولین نشست خبری خود به مهم‌ترین تمایز خود با دولت حسن روحانی پرداخت. رئیسی در این نشست گفت: در بعد سیاست خارجی باید دنیا بداند وضعیت با حضور حماسی مردم فرق کرده است. تا امروز فشار حداکثری بر مردم کارساز نشده، باید برگردند و باید بدانند که سیاست خارجی دولت ما از برجام شروع نمی‌شود و به برجام محدود نمی‌شود.

به گزارش فرارو، رئیسی افزود: تعامل را با همه کشور‌های دنیا دنبال می‌کنیم و هر مذاکره‌ای که منافع ایران در آن تامین شود، از آن حمایت می‌کنیم، اما هر مذاکره‌ای باید نتیجه‌ای داشته باشد.


حسین کنعانی مقدم فعال سیاسی اصول‌گرا با اشاره به اینکه دولت ابراهیم رئیسی به نظر می‌رسد یک دولت فراجناحی باشد، اظهار داشت: مولفه هایی، چون کارآمدی، چابکی، جهادی و انقلابی ویژگی‌های دولت سیزدهم خواهد بود، از سوی دیگر این دولت در سیاست خارجی استراتژی مقاومت و ایستادگی را دنبال خواهد کرد و در سیاست داخلی نیز محور تعامل را در دستور کار خود قرار خواهد داد.

وی افزود: سیاست‌های ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب نیز اساس کار دولت آقای رئیسی خواهد بود، این در حالی است که در مورد مذاکرات برجام و گفتگو‌هایی که با آمریکا و کشور‌های عضو برجام در جریان است این امر بر اساس اصل کاهش تنش و تعامل بین المللی پیگیری خواهد شد.

کنعانی مقدم یادآورشد: هر چند که در مقوله سیاست خارجی دولت تصمیم‌گیر اصلی نیست و تنها کار اجرایی مذاکرات بر عهده دولت است، در این زمینه هر دولتی که سر کار باشد بر اساس نقشه راهی که در شورای امنیت ملی تعیین می‌شود و مورد تایید رهبر معظم انقلاب است مورد اجرا قرار می‌گیرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها