دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه:

روسیه برنامه‌ای برای دیدار با مقامات عربستان ندارد

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه روز سه‌شنبه (اول تیرماه) اعلام کرد که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در حال حاضر برنامه‌ای برای تماس و دیدار با مقامات عربستان قبل از نشست وزرای کشور‌های اوپک پلاس ندارد.

روسیه برنامه‌ای برای دیدار با مقامات عربستان ندارد
کد خبر: 498221
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۱ ۱۷:۲۳:۵۸

اعتمادآنلاین| دیمیتری پسکوف اعلام کرد که روسیه برنامه‌ای برای دیدار سطح بالا با مقامات عربستان قبل از نشست اوپک پلاس ندارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه روز سه شنبه اعلام کرد که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در حال حاضر برنامه‌ای برای تماس و دیدار با مقامات عربستان قبل از نشست وزرای کشور‌های اوپک پلاس ندارد.

او گفت به اعتقاد آن‌ها اکنون نیازی به گفتگو‌ها در سطح بالا نیست.

پسکوف همچنین گفت: «الکساندر نواک، وزیر انرژی و معاون نخست وزیر روسیه دائماً در رابطه با این فعالیت‌ها با همتایان خارجی خود در تماس است. او بر این حوزه نظارت می‌کند و تماس‌های ثابت و بسیار سازنده‌ای با خارج دارد.»

در مجمع بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ، نواک این احتمال را رد کرد که نشست اوپک پلاس در ماه جولای پارامتر‌های کاهش تولید را برای بیش از یک ماه بررسی کند. او پیش از این گفته بود که در حال حاضر کشور‌های اوپک تولید را با حجم بیشتری از آنچه در توافق نامه بود، کاهش می‌دهند.

‏انتظار می‌رود پس از کاهش بی سابقه ‏‏8.6 میلیون بشکه‌ای تولید در سال 2020، ‏تقاضای جهانی برای نفت امسال 5.4 میلیون بشکه در روز ‏ و سپس در سال آینده 3.1 ‏میلیون بشکه در روز ‏افزایش یابد. بدین ترتیب، میزان ‏تقاضا برای نفت در جهان به طور ‏میانگین به 99 میلیون و 500 هزار بشکه ‏در روز خواهد رسید. ‏


اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها