رضاسلطانی،بازرس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو:

احساس کردم به من نیازی ندارند/ به جلسات فدراسیون و کمیته‌ها دعوت نمی‌شدم

بازرس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: وقتی به جلسات فدراسیون و کمیته‌ها دعوت نمی‌شدم، نمی‌توانستم پاسخگو باشم.

احساس کردم به من نیازی ندارند/ به جلسات فدراسیون و کمیته‌ها دعوت نمی‌شدم
کد خبر: 498404
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۲ ۱۰:۴۰:۱۳

اعتمادآنلاین| داود رضاسلطانی درباره استعفا از کمیته فنی و بازرسی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو اظهار داشت: از سه ماه گذشته در فدراسیون حضور نداشتم. در نقش بازرسی شرایط جدی‌تری را متصور بودم. کسی که بازرس است باید نقش پررنگ‌تری داشته باشد و حضور در جلسات و نظارت روی خیلی از کارهای دیگر از وظایف بازرس است، اما متاسفانه احساس کردم به من نیازی ندارند، چون در هیچ یک از جلسات فدراسیون حضور نداشتم و دعوت نمی‌شدم.

به گزارش تسنیم، وی افزود: طبیعتاً وقتی حضور ندارید، نمی‌توانید جوابگو باشید و من هم وقتی نظارتی بر جلسات و امور مالی ندارم، نمی‌توانم پاسخگو باشم. به هر حال یکی از وظایف من حضور در تمام جلسات و تمام کمیته‌ها است، اما من فقط در جلسه کمیته فنی واترپلو که خودم عضو بودم، حضور داشتم و از من دعوت هم نمی‌کردند.

عضو سابق کمیته فنی و بازرسی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با بیان این مطلب که این مسئله را بارها به مسئولان اعلام کرده بود، اما فایده‌ای نداشته است، عنوان کرد: بارها این مسئله را خدمت آقایان گفته بودم، اما این اتفاق نمی‌افتاد و با توجه به اینکه در شرح وظایف من نظارت بر مسائل مالی و جلسات است و باید روی این مسائل آگاهی کامل می‌داشتم، لذا تصمیم گرفتم که استعفا بدهم. چند بار با آقایان شفاهی صحبت کردم، اما نتیجه نگرفتم و به آقای رضوانی و علی‌آبادی گفتم و وقتی نتیجه نگرفتم، فهمیدم حضورم مفید نیست.

وی با بیان این مطلب که فعالیت‌های فنی در واترپلو داشته است، گفت: من کار فنی دارم و سال‌ها در واترپلو زحمت کشیدم و جزو مدرسین و مربی فعالی بودم، اما آقایان اعتقادی نداشتند. بنابراین استعفا دادم و کنار کشیدم. بارها درباره شرایط و تمرینات و حق و حقوق ورزشکاران صحبت کردم، اما به مذاق‌شان خوش نیامد و ناراحت شدند و حتی آقایان رده بالاتر گفتند چرا رسانه‌ای کردی و من گفتم وظیفه‌ام است که از ورزشکاران حمایت کنم.

رضاسلطانی خاطرنشان کرد: تیم‌های سایپا و پرسپولیس هنوز تسویه نکرده‌اند. شاید بگویند به خاطر پسرم می‌گویم، اما ورزشکاران همگی بچه‌های ما هستند. پسر من که حقش را گرفته و بخشی از مطالباتش مانده است، اما بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس ریالی از حقوق‌شان دریافت نکرده‌اند و با چه انگیزه‌ای می‌توان آنها را به تمرینات آورد. با این شرایط اگر نباشم، بهتر است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها