کد خبر: 498639
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۸ ۱۱:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

دور دنیا| حتی زنجیر هم نتوانست مانع از طلاق زوج اوکراینی شود

یک زوج اوکراینی که برای نجات زندگی‌شان بیش از چهار ماه خود را به یکدیگر زنجیر کرده بودند بعد از باز کردن زنجیر از هم طلاق گرفتند.

دور دنیا| حتی زنجیر هم نتوانست مانع از طلاق زوج اوکراینی شود
کد خبر: 498639
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۸ ۱۱:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| یک زوج اوکراینی که برای نجات زندگی‌شان بیش از چهار ماه خود را به یکدیگر زنجیر کرده بودند بعد از باز کردن زنجیر از هم طلاق گرفتند.

به گزارش اعتمادآنلاین، خبرگزاری رویترز با انتشار تصاویری از لحظه شکسته شدن زنجیرهای اتصال این زوج نوشت، آنها بعد از 123 روز اتصال به یکدیگر مستقیماً از هم جدا شدند.

الکساندر کودالای و ویکتوریا بوستوویتووا که به ترتیب 33 و 29 ساله هستند برای جلوگیری از فروپاشی زندگی مشترک‌شان تصمیم عجیب زنجیر شدن به یکدیگر را به اجرا درآوردند و این مدت همه جا با هم بودند، به این امید که شاید از این طریق بتوانند به زندگی عادی خود بازگردند.

این 2 طی این مدت سعی می‌کردند از طریق صفحه‌های فضای مجازی‌شان برخی از فعالیت‌ها همچون غذا خوردن، خرید و ورزش را که به طور مشترک انجام می‌دادند با فالوئرهای خود به اشتراک بگذارند.

بوستوویتووا در این باره به این رویترز گفت: رفتار ما می‌تواند درس عبرتی برای تمام زوج‌های اوکراینی باشد تا تجربه ما را تکرار نکنند.

او این تجربه را بسیار بد توصیف کرد و ادامه داد: آنچه به شدت در این مدت مشتاقش بودم داشتن کمی حریم خصوصی بود، از طرفی احساس می‌کردم توجه کودالای در این دوره به من بسیار کمتر می‌شد.

اما کودالای هم در این باره گفت: فکر نکنم از اینکه آخرین تلاش‌های خود را برای نجات زندگی کرده‌ام پشیمان شوم، با این حال دوره در زنجیر بودن به من ثابت کرد که ما 2 نفر همفکر نیستیم و با یکدیگر تفاوت کلی داریم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها