وزیر میراث فرهنگی درگذشت دو خبرنگار محیط‌ زیست را تسلیت گفت

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: با آرزوی صحت و سلامتی برای مجروحان و مصدومان، این ضایعه تاسف‌بار را به خانواده درگذشتگان و اصحاب رسانه تسلیت می‌گویم، از خداوند منان برای خانواده معزی صبر و برای آن عزیزان سفرکرده، آرامش روح و رحمت واسعه الهی مسالت دارم.

وزیر میراث فرهنگی درگذشت دو خبرنگار محیط‌ زیست را تسلیت گفت
کد خبر: 498745
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۳ ۱۱:۳۹:۰۰

اعتمادآنلاین| علی اصغر مونسان، وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در پی حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران محیط‌زیست، درگذشت دو خبرنگار ایرنا و ایسنا را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، در متن پیام علی‌اصغر مونسان آمده است:

«انالله و انا الیه راجعون


حادثه غمبار جان باختن خانم «مهشاد کریمی» خبرنگار ایسنا و «ریحانه یاسینی» خبرنگار ایرنا و همچنین مجروح شدن جمعی از خبرنگاران در سانحه واژگونی اتوبوس در جاده ارومیه ـ نقده جامعه رسانه‌ای کشور را سوگوار کرد.


با آرزوی صحت و سلامتی برای مجروحان و مصدومان، این ضایعه تاسف‌بار را به خانواده درگذشتگان و اصحاب رسانه تسلیت می‌گویم، از خداوند منان برای خانواده معزی صبر و برای آن عزیزان سفرکرده، آرامش روح و رحمت واسعه الهی مسالت دارم.»

عصر روز چهارشنبه دوم تیرماه، بر اثر واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران حوزه محیط زیست که برای تهیه گزارش از دریاچه ارومیه عازم شده بودند، دو خبرنگار جان باختند و 21 نفر دیگر مصدوم شدند. رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا علت واژگونی این اتوبوس را عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه اعلام کرده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها