کد خبر: 498761
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۳ ۱۲:۱۸:۰۰
| |

روحانی:

اگر بوروکراسی نبود تحریم‌ها تمام شده بود/امیدوارم خداوند ما را از شر آن رها کند

روحانی در مراسم افتتاح طرح‌های وزارت نفت گفت: اگر بوروکراسی نبود تحریم‌ها هم تمام شده بود. به هر حال کار را دولت انجام داده و فعلا به بوروکراسی افتاده است، امیدوارم خداوند ما را از شر بوروکراسی رها کند.

اگر بوروکراسی نبود تحریم‌ها تمام شده بود/امیدوارم خداوند ما را از شر آن رها کند
کد خبر: 498761
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۳ ۱۲:۱۸:۰۰

اعتمادآنلاین| حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح‌های وزارت نفت با اشاره به اتصال بیش از 2800 روستا در مراسم امروز به شبکه گازرسانی کشور اظهار کرد:در هر روز 9 تا 10 روستا گازرسانی می‌شود و 20 روستا به ارتباطات وصل می‌شود. در هر هفته به 35 روستا آب آشامیدنی سالم می‌رسد. در سال 1392 کمتر از یک میلیون نفر از روستاییان از آب بهداشتی استفاده می‌کردند که این رقم اکنون 10 برابر شده و 10 میلیون نفر از روستاییان از آب آشامیدنی سالم برخوردار هستند.

وی تاکید کرد: این اقدامات پاسخ دندان شکنی به آمریکا و تحریم‌کنندگان است. ملت ما آمریکا را وادار کرد که پای میز مذاکره بیاید. اگر برخی مسائل تشریفات و بوروکراسی‌ها نبود، تحریم‌ها هم تمام شده بود. ما از این بوروکراسی‌ها داد می‌زنیم از جمله بوروکراسی پارلمانی و باید معطل شده و لایحه بدهیم تا به فلان کمیسیون برود، البته من خودم 20 سال در مجلس بودم خیلی زبانم به انتقاد نمی‌چرخد. باید بوروکراسی را کنار بگذاریم نه تنها در دولت بلکه در پارلمان و قوه قضاییه.

روحانی ادامه داد: اگر بوروکراسی نبود تحریم‌ها هم تمام شده بود. به هر حال کار را دولت انجام داده و فعلا به بوروکراسی افتاده است، امیدوارم خداوند ما را از شر بوروکراسی رها کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها