کد خبر: 498984
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۴ ۱۲:۰۳:۰۰
| |

اشرف بروجردی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب:

اصلاح‌طلبان در آینده از تشدد آرا جلوگیری کنند

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: ما دو سال بعد انتخابات مجلس و چهار سال بعد ریاست جمهوری و شوراها را در پیش داریم و قاعدتا باید کادرهای شناخته شده و چهره های کارامد و متخصص را به جامعه بشناسانیم تا مردم بدانند به هنگام رای دادن باید چه رفتاری داشته باشند.

اصلاح‌طلبان در آینده از تشدد آرا جلوگیری کنند
کد خبر: 498984
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۴ ۱۲:۰۳:۰۰

اعتمادآنلاین| اشرف بروجردی، یک چهره سیاسی اصلاح طلب، در رابطه با نیاز بازخوانی سیاست ها در جریان اصلاحات اظهار کرد: از مدتها قبل اصلاح طلبان به این فکر افتاده اند که بازخوانی داشته باشند و برای جایگاهی که دارند و موقعیتشان در بین مردم بازخوانی از نقاط ضعف و قوت داشته باشند چون بسیاری نه از اصلاحات و حتی از حاکمیت سرخورده شده اند و نیاز به بازخوانی و گپ و گفت با نسل جوان، است.

به گزارش برنا او‌ افزود: آنچه مهم است آمادگی اصلاح‌طلبان برای کادر سازی است تا بتوانند با چهره های شناخته شده و کار آمد به میدان بیایند البته اصلاح طلبی، همچنان درگیر شورای نگهبان است. ما عقیده نداریم که عدم حضور مردم در انتخابات به دلیل نارضایتی است بلکه مردم از نحوه عملکرد شورای نگهبان ناراضی هستند و حس می کنند به بازی گرفته شده اند و حس می کنند به آنها توهین شده است و این احساس خود به خود آنها را از حضور پای صندوق های رای باز می دارد.

این چهره سیاسی اصلاح طلب تصریح کرد: ما دو سال بعد انتخابات مجلس و چهار سال بعد ریاست جمهوری و شوراها را در پیش داریم و قاعدتا باید کادرهای شناخته شده و چهره های کارامد و متخصص را به جامعه بشناسانیم تا مردم بدانند به هنگام رای دادن باید چه رفتاری داشته باشند.

بروجردی تاکید کرد: برقراری ارتباط با بدنه جامعه یکی از مهمترین نقیصه ها و آسیب های کسانی است که تفکر و اندیشه ای غیر از تفکر حاکمیت دارند. این ارتباط باید گسترده و معنادار شود و توسعه پیدا کند و لایه لایه سطوح مختلف جامعه را در بر بگیرد و با مردم گفتگو شود و حرف زده شود. قاعدتا اگر مردم شناخت بیشتری پیدا کنند می‌توانند براساس شناخت بیشتر جایگاه خود را برای انتخابات آینده فراهم کنند و بدانند با چه رویکردی وارد انتخابات شوند.

او در پایان گفت: باید با رویکرد، تعامل و انسجام بیشتری وارد انتخابات شد به طور مثال در انتخابات اخیر به دلیل سرخوردگی که بخاطر رد کاندیداها وجود داشت طیف اصلاح طلب دو دل بودند و شک داشتند و عده ای می گفتند، شرکت می کنیم و عده ای می گفتند شرکت نمی کنیم و عده ای انتخابات را تحریم می کردند و خود به خود این مسائل منجر به تشدد آرا شد و در آینده باید با وفاق آرا از تشدد پرهیز کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها