کد خبر: 499030
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۴ ۱۳:۵۶:۴۰
| |

ناصر ایمانی، فعال سیاسی اصولگرا:

مردمی بودن کابینه دولت سیزدهم امر مثبتی است

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: اینکه مردم احساس مشارکت کنند حس خوبی به مردم می‌دهد و این همان موضوعی است که سید ابراهیم رئیسی هم به آن اشاره کرده است.قرار است سامانه‌ای تشکیل شود که مردم در آن نسبت به افراد کابینه و مدیران دولتی اظهار نظر کنند.

مردمی بودن کابینه دولت سیزدهم امر مثبتی است
کد خبر: 499030
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۴ ۱۳:۵۶:۴۰

اعتمادآنلاین| یک فعال سیاسی اصولگرا درباره مشارکت مردم در تشکیل دولت نکاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ناصر ایمانی فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به مردمی بودن کابینه سید ابراهیم رئیسی گفت: اینکه مردم احساس مشارکت کنند حس خوبی به مردم می‌دهد و این همان موضوعی است که آقای رئیسی هم به آن اشاره کرده است.

او ادامه داد: اینکه دولت در موارد مختلف حتی در چینش کابینه و عملکرد دستگاه‌های اجرایی بخواهد مستمر سامانه‌هایی را طراحی و از مردم کمک بخواهد اقدام بسیار صحیحی است و مشارکت مردم و اعتمادشان را افزایش خواهد داد و مردم دیگر احساس نخواهند کرد که حکومت صرفا در زمان انتخابات به آنها رجوع خواهد کرد.

ایمانی درباره سامانه مشارکتی مردم در کابینه تشریح کرد: اطلاع دقیقی ندارم، اما قرار است سامانه‌ای تشکیل شود که مردم در آن نسبت به افراد کابینه و مدیران دولتی اظهار نظر کنند. کابینه‌ای هم قرار شده طراحی شود تا اگر مردم نظری درباره عملکرد دولت داشته و پیشنهاد و انتقادات خود را در آنجا بیان کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها