آسمان صاف کشور تا پنج روز آینده/ وزش باد شدید در شرق کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به حاکمیت آسمان صاف و جوی پایدار در کشور، از وزش باد شدید، گاهی همراه با رگبار و رعد و برق در شرق کشور خبر داد.

آسمان صاف کشور تا پنج روز آینده/ وزش باد شدید در شرق کشور
کد خبر: 499233
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۵ ۱۰:۵۵:۴۰

اعتمادآنلاین| صادق ضیاییان، با اشاره به اینکه براساس آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی طی پنج روز آینده آسمانی صاف و جوی پایدار در کشور حاکم است، اظهار کرد: طی این مدت در شرق و جنوب شرق به‌ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید و گردوخاک رخ خواهد داد.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: از امروز (5 تیر) تا اواخر هفته برای جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات جنوب کرمان و شمال شرق هرمزگان در بعدازظهر و اوایل شب رشد ابر و گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، از فردا (6 تیر) تا اواخر هفته در برخی مناطق شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رشد ابر گاهی بارش پراکنده، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی رخ خواهد داد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: از امروز (5 تیر) تا اواسط هفته جاری شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

ضیاییان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (6 تیرماه) صاف، در بعدازظهر نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای 25 و حداکثر دمای 36 سانتیگراد و طی روز دوشنبه (7 تیرماه) صاف، در بعدازظهر نیمه ابری و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای 26 و حداکثر دمای 36 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها