کد خبر: 499263
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۵ ۲۰:۳۰:۴۷
| |

اعتراف پنتاگون به وجود یوفوها و اشیا پرنده ناشناس

نیروی دریایی آمریکا در سال 2019 میلادی اقدام به رصد و ضبط گزارش از این اشیا  پرنده در نزدیک و در آسمان آمریکا کرده است.

اعتراف پنتاگون به وجود یوفوها و اشیا پرنده ناشناس
کد خبر: 499263
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۵ ۲۰:۳۰:۴۷

اعتمادآنلاین| تارنمای خبری «هیل» با انتشار این خبر نوشت: بنابر یک گزارشی که روز جمعه (روز گذشته ) از حالت محرمانه خارج شده ، تائید می کند که دولت آمریکا از سال 2004 میلادی بیش از 140 گزارش درباره اشیا پرنده ناشناخته دریافت کرده است.

نظرسنجی مشترک «هیل و موسسه نظرسنجی هریس ایکس» که در این مورد به عمل آمده نشان می دهد، 70 درصد از شهروندان آمریکایی بر این باورند که دولت آمریکا تمامی حقایق درباره اشیا پرنده ناشناخته موسوم به «یوفو» (UFO) را به اطلاع عموم مردم نمی رساند.

به گزارش ایرنا، این نظرسنجی از 924 شهروند آمریکایی که در انتخابات عمومی آمریکا ثبت نام کرده بودند بین 17 تا 18 ژوئن برابر 27 تا 28 خردادماه 1400 به عمل آمده است.

بنابراین گزارش دولت آمریکا بین سال های 1947 تا 1969 میلادی و درجریان برنامه تحقیقاتی به نام «پروژه کتاب آبی» (Project Blue Book) که توسط نیروی هوایی آمریکا صورت گرفت، بیش از 12 هزار گزارش درباره رویت یوفو دریافت کرده بود.

هیل نوشت: بنابر گزارش اخیر پنتاگون درباره رویت اشیا پرنده ناشناس، 18 واقعه که در 21 گزارش آمده حاکی از آن است که این اشیا پرنده ناشناس از فنآوری غیر قابل توصیفی برخوردار هستند.

نگرانی امنیتی

هیل افزود: «مارکو روبیو" سناتور ایالت فلوریدا و معاون کمیته اطلاعاتی سنا در باره این گزارش با ابراز نگرانی گفته است: سال ها است پرسنل نظامی که به آنها اعتماد است و به دفاع از این کشور می‌پردازند گزارش هایی مبنی بر رویت چنین اشیا پرنده ای را داده اند، اکنون وزارت دفاع و نهادهای اطلاعاتی باید دریابند که چنین اشیایی پرنده ای آیا نگرانی و تهدیدی جدی برای امنیت ملی کشور به شمار می روند.

یوفو

پرسش های بی پاسخ

نشریه آمریکایی یو.اس.ای تودی نیز با پرداختن به این خبر نوشت: دولت فدرال آمریکا با توجه به انتشار گزارش پنتاگون درباره وجود و رویت اشیا پرنده ناشناخته، برخی از پرسش ها را بی پاسخ گذارده است.

یو.اس.ای تودی نوشت: یکی از سوال های مطرح درباره این اشیا پرنده این است: آیا حیات فرا زمینی وجود دارد؟ آیا تهدید امنیتی با وجود چنین موجوداتی احساس می شود؟ درگذشته چه تحقیقات و مطالعاتی درباره این پدیده صورت گرفته و قرار است چه اقداماتی برای بررسی این پدیده صورت گیرد؟

یو.اس. ای تودی گزارش داد: نیروی دریایی آمریکا در سال 2019 میلادی اقدام به رصد و ضبط گزارش از این اشیا پرنده در نزدیک و در آسمان آمریکا کرده است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها