ثبت موارد ابتلا به کرونا پس از واکسیناسیون کامل در ماساچوست

از هر 1000 نفری که در ماساچوست واکسینه کامل شده‌اند، یک نفر به‌رغم دریافت واکسن همچنان به کرونا مبتلا می‌شود.

ثبت موارد ابتلا به کرونا پس از واکسیناسیون کامل در ماساچوست
کد خبر: 499314
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۶ ۰۷:۵۳:۳۷

اعتمادآنلاین| بنابر اعلام مقام‌های بهداشت و درمان ایالتی، جواب آزمایش کوویدـ‌19 برای حدود 4000 نفر از کسانی که در ماساچوست واکسینه کامل شده بودند، مثبت بوده است.

به گزارش ایسنا، داده‌های وزارت بهداشت و درمان ایالات متحده نشان می‌دهد که تا تاریخ 12 ژوئن (22 خرداد) در میان بیش از 3.7 میلیون نفری که در این ایالت واکسینه کامل شده‌اند، 3791 مورد ابتلا گزارش شده بود.

این بدین معناست که از هر 1000 نفری که در ماساچوست واکسینه کامل شده‌اند، یک نفر به‌رغم دریافت واکسن همچنان به کرونا مبتلا می‌شود.

دیویدسون هامر، متخصص بیماری‌های مسری و عفونی از دانشگاه بوستون، به روزنامه بوستون هرالد گفت: با این حال متوجه شده‌ایم که بسیاری از موارد ابتلا بی‌علامت‌اند یا مدت بیماری کوتاه است.

به نوشته روزنامه ایندیپندنت، او در ادامه افزود: بار ویروسی خیلی بالا نیست. ابتلای مجدد قابل انتظار است و باید به درک بهتری برسیم که این احتمال در چه کسانی بالاتر است و آیا افرادی که ابتلای مجدد دارند می‌توانند ویروس را به دیگران منتقل کنند یا خیر؟

در حال حاضر سه واکسن فایزر، مدرنا و جانسون اند جانسون در این کشور استفاده می شوند.

بنابر آمار رسمی «وردامتر» از آغاز همه‌گیری کرونا تاکنون بیش از 34 میلیون آمریکایی به کوویدـ‌19 مبتلا و بیش از 619 هزار نفر نیز قربانی این بیماری شده اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها