کد خبر: 499615
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۷ ۰۷:۱۷:۰۰
| |

تقویت گمانه زنی هایی درمورد بیماری کیم جونگ اون/مردم کره شمالی نگران اند

رسانه‌های کره شمالی اعلام کردند که مردم این کشور از کاهش وزن ناگهانی کیم جونگ اون -رهبر کره شمالی- نگران و دل شکسته شده‌اند.

تقویت گمانه زنی هایی درمورد بیماری کیم جونگ اون/مردم کره شمالی نگران اند
کد خبر: 499615
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۷ ۰۷:۱۷:۰۰

اعتمادآنلاین| یک شهروند کره شمالی به تلوزیون ملی این کشور گفت: دیدن لاغری دبیرکل (جونگ اون) دل مردم را شکسته است. همه می‌گویند اشک در چشمانشان جاری شده است.


به گزارش ایرنا به نقل از "رویترز"، اخیرا رسانه‌ها گزارش‌هایی منتشر کردند که وقتی جونگ اون، رهبر کره شمالی، پس از یک غیبت طولانی حدود یک‌ ماهه، در مقابل دوربین‌ها قرار گرفت، لاغرتر از گذشته به نظر می‌رسید.


مشخص‌ترین نشانه‌ای که لاغر شدن رهبر کره شمالی را اثبات می‌کند، ساعت 12 هزار دلاری او بوده که همچون گذشته دور مچ او محکم نشده و با نگاهی به بند ساعت چرمی وی در عکس‌های این هفته و مقایسه آن با دسامبر 2020 و مارس 2021 مشخص می‌شود که وی لاغر شده است.


در خانواده رهبر کره شمالی سابقه بیماری‌های قلبی وجود دارد. پدر و پدربزرگ او که رهبران کره شمالی بودند به دلیل ابتلا به بیماری‌های قلبی جان خود را از دست دادند.


سال گذشته شایعاتی در مورد مرگ جونگ اون در رسانه‌های غربی منتشر شد اما وی با حضور در مراسم افتتاح یک کارخانه به این شایعات پایان داد.


تصور می‌شود که جونگ اون سه فرزند داشته باشد، اما فرزندان وی آنقدر بزرگ نیستند که در صورت مرگ رهبری کشور را بر عهده بگیرند. با این حال بسیاری از کارشناسان، کیم یو جونگ، خواهر وی، را رهبر احتمالی آینده کره شمالی می‌دانند، اما مشخص نیست این زن بتواند نظر مساعد رهبران نظامی را به دست آورد و آنان را رهبری کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها