کد خبر: 499691
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۷ ۰۹:۰۶:۱۵
| |

سهام عدالت چند؟

با وجود آنکه بازار سرمایه طی روزهای گذشته روند صعودی به خود گرفته، ارزش واقعی سهام عدالت هنوز به روزهای قبل از سال جاری نرسیده است؛ به طوریکه ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه 492 هزار تومانی در روزهای آخر اسفند سال گذشته در محدوده 9 میلیون تومان بود درحالی که در این روزها حدودا هفت میلیون تومان قیمت دارد.

سهام عدالت چند؟
کد خبر: 499691
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۷ ۰۹:۰۶:۱۵

اعتمادآنلاین| پس از آزادسازی سهام عدالت مشمولان این سهام که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده بودند، می‌توانند با مراجعه به سامانه www.samanese.ir ارزش واقعی سهام و جزئیات دارایی خود را مشاهده کنند.

به گزارش ایسنا، البته این ارزش یکسان نیست و تحت تاثیر نوسانات بازار افزایشی یا کاهشی می‌شود.

بر این اساس ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه 492 هزار تومانی نیز در روز 20 اسفندماه سال گذشته 9 میلیون و 210 هزار تومان قیمت داشت. درحالی که قیمت این سهام در پنجم تیرماه سال جاری هفت میلیون و 480 هزار تومان بود.

هرچند که مشمولان سهام عدالت سال گذشته می‌توانستند 60 درصد سهام خود را بفروشند حدود هشت ماه است که به دلیل شرایط بازار و فشار عرضه، این امکان را ندارند اما ذکر این نکته ضروری است که ارزش واقعی سهام عدالت همسو با نوسانات بازار صعودی و نزولی می‌شود.

به طوریکه ارزش واقعی سهام یک میلیون تومانی در روزهای ابتدایی آزادسازی سهام عدالت (اردیبهشت و خردادماه سال گذشته) تا 20 میلیون تومان نیز افزایش یافته بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها