کد خبر: 499791
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۷ ۱۱:۱۹:۰۰
| |

یورو ۲۰۲۰:

انتظار برای دیدار حساس جمعه شب / خاطره بازی با رویارویی شیاطین سرخ و ایتالیا +عکس

با صعود بلژیک و حذف پرتغال، دیداری حساس در چارچوب یک چهارم نهایی یورو 2020 در روز جمعه برگزار خواهد شد.

انتظار برای دیدار حساس جمعه شب / خاطره بازی با رویارویی شیاطین سرخ و ایتالیا +عکس
کد خبر: 499791
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۷ ۱۱:۱۹:۰۰

اعتمادآنلاین| شب گذشته تیم ملی بلژیک در مصاف با تیم ملی پرتغال به برد یک بر صفر رسید تا با حذف یاران رونالدو به جمع 8 تیم پایانی راه یابند.

به گزارش فارس، تیم ملی بلژیک که ستاره‌های برتر اروپا را در اختیار دارد و به نوعی شیاطین سرخ این قاره محسوب می‌شوند، جمعه شب دیداری حساس را برگزار خواهند کرد.

جمعه شب در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020 در ورزشگاه مونیخ آلمان،‌ تیم ملی بلژیک مقابل تیم ایتالیا قرار خواهد گرفت تا یکی از حساس‌ترین و زیباترین دیدارهای این رقابت برگزار شود.

بلیچر ریپورت با انتشار پوستری از این بازی، این دیدار را یکی از مهمترین دیدارهای یورو 2020 نامید و از انتظار برای این مسابقه صحبت کرد.

تیم ملی ایتالیا و بلژیک در تمامی بازی‌های خود در این یورو به پیروزی رسیدند و انتظار می رود که دیداری جذاب را برای تماشاگران فوتبال رقم زنند.

یورو2020

در یورو 2016 این 2 تیم در مرحله گروهی به مصاف هم رفتند. بلژیک با هدایت مارک ویلموتس، پس از حذف در جام جهانی 2014 امید داشت تا در یورو به مراحل پایانی صعود کند ولی مقابل سدی به کونته برخورد کرد. ایتالیا با اینکه ستاره‌های نامی نداشت و زمان تغییری نسلی بزرگ را سپری می‌کرد با کونته به یک تیم عملگرا بدل شد و توانست به یک درخشش بزرگ دست یابد.

در تاریخ 24 خرداد 1395، تیم ملی ایتالیا به مصاف تیم ملی بلژیک رفت و توانست با 2 گل جیاکرینی و گاراتزیانو پله به برتری مقابل شاگردان ویلموتس دست یابد. بلژیک در آن بازی چندین حمله را به ثبت رساند ولی نتوانست از سد مدافعان کونته عبور کند و به گل دست یابد.پاس گل دیدنی لئو بونوچی در آن مسابقه بیش از همه سوژه رسانه ها شد و همه از قدرت بازیسازی مدافع یوونتوس در آن مسابقه صحبت کردند.

تیم ملی ایتالیا در مرحله یک چهارم نهایی مقابل آلمان در ضربات پنالتی حذف شد و بلژیک در مصاف با تیم ملی ولز و درخشش یاران گرت بیل تحقیر شد و شکست 3 بر یک را تجربه کرد و حذف شد. باید دید بازی امشب که مراتب جذاب تر و مهم‌تر از یوروی قبل است چه نتیجه‌ای در پی خواهد داشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها