پرسپولیس بدون راهکار در انتظار جریمه فیفا!

باشگاه پرسپولیس در حالی باید تا چهار روز آینده حدود 700 هزار دلار به طلبکاران خارجی خود پرداخت کند که تا این لحظه سرخپوشان هیچ پولی در بساط ندارند.

پرسپولیس بدون راهکار در انتظار جریمه فیفا!
کد خبر: 499843
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۷ ۱۲:۳۸:۱۶

اعتمادآنلاین| با وجود اینکه تنها 48 ساعت به پایان مهلت باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات کالدرون باقی مانده،‌ اما این باشگاه عملاً هیچ راهکاری برای پرداخت طلب 580 هزار دلاری (به‌علاوه 5 درصد سود سالیانه) این مربی آرژانتینی ندارد و احتمالاً تا چند روز آینده باید منتظر جریمه جدید پرسپولیس از سوی فیفا و احتمالاً بسته شدن پنجره نقل‌و‌انتقالاتی و شاید هم جرایم دیگر از جمله کسر امتیاز بود.

به گزارش تسنیم، مدیران باشگاه پرسپولیس که در چند ماه گذشته مبلغ سنگینی را برای پرداخت مطالبات بودیمیر و دستمزد بازیکنان از منابع مختلف قرض کردند و با توجه به حجم بالای مبلغ قرض شده دیگر نمی‌توانند از این راه مطالبات کالدرون را فراهم کنند و در این شرایط تنها امید دارند فیفا مهلت بیشتری برای پرداخت مطالبات کالدرون در اختیار آنها قرار دهد.

هیئت مدیره پرسپولیس در روزهای گذشته جلساتی با کارگزار این باشگاه برای تعیین تکلیف همکاری طرفین در فصل آینده برگزار کرد که این جلسه نیز بدون خروجی خاصی به پایان رسیده است. پرسپولیسی‌ها امیدوارند با تعیین تکلیف وضعیت کارگزار برای فصل آینده، مبلغی را به‌عنوان پیش پرداخت از این شرکت یا اسپانسر جدید (در صورت فسخ قرارداد با کارگزار فعلی) دریافت و مشکل پرداخت مطالبات کالدرون و همچنین پرداختی به بازیکنان این تیم را حل کنند. اتفاقی که هنوز رخ نداده و تلاش سرخپوشان در این راه بی‌‌نتیجه بوده است.

باشگاه پرسپولیس علاوه بر طلب 580 هزار دلاری کالدرون، طبق رأی دادگاه عالی ورزش تا چهار روز آینده باید حدود 100 هزار دلار به خواکین، دستیار کالدرون پرداخت کند. این وضعیت در حالی است باشگاه پرسپولیس فعلاً هیچ پولی ندارد و در یکی از بحرانی‌ترین شرایط چند سال اخیر گرفتار شده است. باید دید مدیران باشگاه برای فرار از این بحران چه اقدامی انجام خواهند داد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها