کد خبر: 499915
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۷ ۱۵:۰۴:۴۸
| |

هنیه در بعبدا:

لبنان خودش تصمیم می‌گیرد چگونه از فلسطینی‌ها حمایت کند

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در دیدار با رئیس جمهوری لبنان تأکید کرد که مقاومت گزینه استراتژیک برای آزادی فلسطین است.

لبنان خودش تصمیم می‌گیرد چگونه از فلسطینی‌ها حمایت کند
کد خبر: 499915
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۷ ۱۵:۰۴:۴۸

اعتمادآنلاین| اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس بعد از دیدار با میشل عون، رئیس جمهوری لبنان گفت: ما درباره تحولات سیاسی و میدانی فلسطین و نتایج استراتژیک جنگ شمشیر قدس صحبت و تأکید کردیم که مقاومت گزینه استراتژیک برای آزادی فلسطین و آرمان‌های سیاسی‌مان درباره حق بازگشت آوارگان به سرزمین‌شان است.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت اینترنتی النشره، وی گفت: ما از میشل عون و لبنان به دلیل حمایت از حقوق مردم فلسطین قدردانی کردیم و امیدواریم که به آوارگان در لبنان حقوق اجتماعی و انسانی بیشتری اختصاص داده شود. مردم فلسطین در لبنان مثل مهمان هستند و اردوگاه‌های فلسطینی همواره عامل ثباتی برای لبنان خواهند بود.

هنیه گفت: ما با رژیم اشغالگر اسرائیل روی خاک خود می‌جنگیم و ما به جای هیچ طرفی تصمیم نمی‌گیریم که چگونه با آن تعامل کند. لبنان یک کشور دارای حاکمیت است و خودش تصمیم می‌گیرد با چه روشی از مردم فلسطین حمایت کند.

میشل عون نیز گفت: مردم فلسطین طی حوادث اخیر غزه وحدت خود را در مبارزه ثابت کردند. باید فداکاری‌های مردم فلسطین به احقاق حقوقشان منجر شود به ویژه اینکه هیچ صلحی بدون عدالت ممکن نیست و هیچ عدالتی بدون احترام به حقوق ممکن نیست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها