آماده‌باش پلیس برای کنکور/ دستگیری 20 کلاهبردار که سوالات تقلبی می‌ فروختند

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تمهیدات پلیس برای برگزاری کنکور سراسری را تشدید کرد.

آماده‌باش پلیس برای کنکور/ دستگیری 20 کلاهبردار که سوالات تقلبی می‌ فروختند
کد خبر: 500148
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۸ ۱۲:۲۰:۳۷

اعتمادآنلاین| سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای طرح اقتدار پلیس امنیت با حضور در جمع خبرنگاران گفت: 20 نفر از افرادی که اقدام به فروش سوالات کنکور در فضای حقیقی و مجازی کرده بودند از سوی ماموران پلیس پایتخت دستگیر شدند البته در بررسی هایی که انجام دادیم، مشخص شد که ادعاهای این افراد کذب بوده و موضوع صحت نداشته است اما با توجه به اینکه این اقدامات در راستای کلاهبرداری از مردم بود با آن برخورد شد.

به گزارش ایسنا، وی درباره تمهیدات پلیس برای برگزاری کنکور سراسری نیز اظهارکرد: در هماهنگی با وزارت علوم و سازمان سنجش اقدامات خوبی انجام و تدابیر امنیتی برای انتقال سوال ها به مخازن اتخاذ شده است. در روز برگزاری کنکور نیز پلیس نسبت به روان سازی ترافیک و مدیریت آمد و شد در اطراف مراکز برگزاری کنکور اقدام خواهد کرد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در مورد اجرای طرح ترافیک در روز برگزاری کنکور نیز گفت: در این خصوص رایزنی هایی با وزارت علوم انجام شده است و ما نیز نظرات خود را اعلام کردیم. در صورت نیاز می توان نسبت به اتخاذ تدابیری در این خصوص اقدام کرد.

رحیمی همچنین به داوطلبان کنکور توصیه کرد که فریب وعده ها و تبلیغات دروغین درباره فروش سوالات یا پاسخ سوالات کنکور را نخوردند و به سایت ها و فضاهایی که با لینک های جعلی آنان را به صفحات پرداخت الکترونیک هدایت می کند، وارد نشوند چراکه این اقدام یا به قصد کلاهبرداری انجام شده یا به قصد فیشینگ است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها